شهرستان ها

زراعت چوب از نیازهای اساسی در راستای ایجاد اشتغال پایدار است

رشت- استاندار گیلان با بیان اینکه زراعت چوب از نیازهای اساسی در راستای ایجاد اشتغال پایدار است، گفت: باید برای تقویت مزیت زراعت چوب در گیلان اهتمام بیشتری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی امروز سه شنبه در دیدار با معاون صنایع عمومی وزارت صمت اظهار کرد: دولت مردمی سیزدهم از هیچ تلاشی برای حل مشکلات بخش تولید کوتاهی نکرده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان استان در کنار تولید کنندگان هستند، افزود: واحدهای تولیدی فعال در گیلان باید ظرفیت‌های تولیدی و نیروی کار خود را بر اساس سال مهار تورم و رشد تولید افزایش دهند.

عباسی، زراعت چوب را از نیازهای اساسی گیلان در راستای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصاد منطقه عنوان کرد و گفت: باید برای تقویت مزیت صنعت زراعت چوب در گیلان اهتمام بیشتری صورت گیرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه در استان می‌بایست تهدیدها به فرصت تبدیل شود، تصریح کرد: در اجرای طرح زراعت چوب نباید زمان از دست برود و از هر ظرفیتی برای تقویت آن استفاده شود…

عباسی با اشاره به سیاست‌های دولت در احیا واحدهای راکد و نیمه راکد تولیدی در گیلان تصریح کرد: برخی کارخانه‌های گیلان از مشکلاتی نظیر کمبود مواد اولیه، بدهی و سو مدیریت رنج می‌برند.

وی با اشاره به ضرورت همکاریهای بیشتر وزارت صمت در حل مشکلات پدیده آمده، به مشکل تعطیلی کارخانه فولاد خزر گیلان اشاره کرد و گفت: تاکنون مکاتبات زیادی برای حل مشکل این کارخانه و کارگران آن هم چنین بدهی سنگین برق فولاد خزر صورت گرفته است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا