شهرستان ها

زمان شناسی و امام شناسی شهدا یک سبک زندگی است

رشت – نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لزوم الگوسازی شیوه مدیریتی شهیدان انصاری و نورانی گفت: زمان شناسی و امام شناسی شهدا یک سبک زندگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی ظهر پنجشنبه در یادواره شهیدان انصاری و نورانی در سالن همایش‌های تالار مرکزی رشت، اظهار کرد: راز و رمز تعالی بشر در همه اعصار بویژه در زمان حال، امام شناسی است.

وی، عدم امام شناسی و زمان شناسی را از افت‌های بزرگ بشر دانست و افزود: بزرگترین چالش بشر در عدم درست شناخت زمان و امام رقم خورده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ویژگی‌های خاص شهدا، بیان کرد: زمان شناسی و امام شناسی شهدا یک سبک زندگی است.

فلاحتی با اشاره به اهمیت دو مقوله امام شناسی و زمان شناسی، اضافه کرد: امام شناسی و زمان شناسی دو خصیصه مهم و مکمل یکدیگر هستند و در کنار هم معنی و مفهوم پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه گمراهی و ضلالت در مسیر عدم شناخت درست از امام قرار دارد، افزود: عدم امام شناسی و زمان شناسی نتیجه‌ای جز گمراهی و شکست ندارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ویژگی‌های ممتاز شهیدان انصاری و نورانی بیان کرد: این شهیدان با حذف و کنار گذاشتن رفاه و آسایش مادی به عبودیت و بندگی واقعی رسیدند و شهید شدند.

فلاحتی با بیان اینکه شهیدان انصاری و نورانی امام شناس و زمان شناس بودند، گفت: تبیین و واکاوی زندگی این دو شهید نیاز مبرم جامعه امروز است.

وی با تاکید بر لزوم الگوسازی شیوه مدیریتی شهیدان انصاری و نورانی افزود: این شهیدان پیاده کننده مدل حکمرانی دینی و مردمی بودند و باید به عنوان الگو از آن بهره گرفت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا