شهرستان ها

سوگواره ملی«راوی عشق » بین اللملی شد

زنجان-دبیر سوگواره ملی «راوی عشق » گفت: با حمایت مدیرکل ارشاد اسلامی استان زنجان، امسال روای عشق بصورت بین المللی در دهه اول محرم در زنجان برگزار می شود.

در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: آفرین و اره بین بین المللی فیلم و عکس راوی عشق با حضور بیش از ۱۰۰ هنرمند عکاس و فیلمساز در زنجان برگزار می‌شود.

مدیر امور فرهنگی زینبیه اعظم، خاطرنشان کرد: این آفرین و اره امسال در دو بخش فیلم و عکس با محوریت محرم در زنجان و در برگیری مراسم یوم العباس، یوم الزینب، تعزیه سجاس و ارمغانخانه به صورت اردویی برگزار می‌شود که در بخش فیلم ۱۰ فیلمساز ملی و در بخش عکس ۱۰ عکاس خارجی و ۳۰ عکاس ملی و بیش از ۵۰ عکاس بومی حضور خواهند داشت.

دبیر سوگواره ملی راوی عشق گفت: سال گذشته این رویداد ملی توسط زینبیه اعظم با حضور بیش از ۸۰ عکاس ملی و بومی در یوم الزینب برگزار و با حمایت حوزه هنری، اداره کل میراث فرهنگی استان، اتاق بازرگانی زنجان و مؤسسه فرهنگی مشکات از ۲۱ عکاس تجلیل به عمل آمد.

احدیان، افزود: فراخوان آفرین و اره بین بین المللی فیلم و عکس راوی عشق تدوین شده است که طی روزهای آتی منتشر خواهد شد.

مدیر عامل خانه هنرمندان استان زنجان اظهار داشت: این رویداد بزرگ فرهنگی هنری با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایت حسینیه اعظم، زینبیه اعظم، شهرداری زنجان و دیگر نهادها و هیأت حسینی در دهه اول محرم توسط مؤسسه فرهنگی نورالنوار زنجان برگزار خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا