شهرستان ها

سیل ۹۶ میلیارد تومان به راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان خسارت زد

زاهدان- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای جنوب سیستان وبلوچستان گفت: سیلاب تاکنون ۹۶ میلیارد و ۸۶۴ میلیون تومان به راه‌های ارتباطی و ابنیه فنی زیر پوشش این اداره‌کل خسارت وارد کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، جلال الدین قادری اظهار داشت: بیشترین خسارت وارد شده این مدت شامل آسیب دیدن ۳۵۸ کیلومتر راه اصلی و فرعی، ۹۲۰ کیلومتر راه روستایی و ۱۳۶ دستگاه ابنیه فنی راه‌ها بوده است.

وی ادامه داد: عوامل و تیم‌های راهداری این اداره‌کل در راستای جبران خسارت‌ها به سرعت وارد عمل شدند و هم‌اینک در حال رفع آسیب‌های سیل هستند که ترددهای ایمن از این مسیر داشته باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان تاکید کرد: همزمان با بارندگی‌های اخیر با تلاش شبانه روزی راهداران پنج محور در جنوب این استان بازگشایی شد و تلاش‌ها برای بازگشایی مسیر دلگان به هودیان تا فروکش کردن طغیان رودخانه‌های محلی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به تداوم بارندگی‌ها در مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان راهداران این اداره‌کل با بسیج امکانات و تجهیزات در کنار بازسازی مسیرها آماده ارائه هرگونه خدمات هستند تا شهروندان از سفر ایمن برخوردار باشند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا