شهرستان ها

شادمانه تا بُستان کانون در شهر کرمان برگزار می‌شود

کرمان- شادمانه تا بُستان کانون همزمان با آغاز کارگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۲ تا ۲۴ خرداد در محل یخدان مویدی کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ویژه برنامه آغاز فعالیت‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به مدت سه شب از ۲۲ تا ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ در محل یخدان مویدی برگزار می‌شود.

یخدان مویدی مرکز فرهنگی‌هنری شماره سه کانون شهر کرمان و میزبان این ویژه برنامه با عنوان تابُستان کانون و با شعار تابستونتو بساز خواهد بود.

این ویژه برنامه با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و کانون رباتیک کرمان برای عموم برگزار خواهد شد.

نشست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با والدین اعضای مراکز فرهنگی‌هنری شهر کرمان نیز در تاریخ ۲۴ خردادماه، ساعت ۲۰ در یخدان مویدی برگزار خواهد شد.

همچنین، شادمانه تابُستان کانون با حضور عروسک‌های بلندقامت، رصد مجازی آسمان با استفاده از گنبد آسمان‌نمای سیار و مسابقه رباتیک همراه است.

علاقه‌مندان می‌توانند در فضای باز انیمیشن‌های کانون پرورش فکری را تماشا کنند و از نزدیک با فعالیت‌هایی شاهنامه‌خوانی، قصه‌گویی، عکاسی، انواع کاردستی و عروسک‌سازی آشنا شوند.

همچنین امکان آشنایی با فعالیت‌هایی مانند میناکاری، فیروزه‌کوبی، نقاشی روی سفال، ساخت سردیس، حل مکعب روبیک، بازی و سرگرمی و … وجود دارد و علاقمندان در صورت تمایل می‌توانند در کارگاه‌ها ثبت‌نام کنند.

معرفی کتاب و معرفی بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده شادمانه تابُستان کانون است

آگهی
دکمه بازگشت به بالا