جامعه

نتایج آزمون استخدامی مربی پرورشی به‌زودی اعلام می‌شود

حجت‌الاسلام پورثانی؛

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدام مربی پرورشی به‌زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام پورثانی در نشست خبری با موضوع ثبت نام در پایگاه‌های اوقات فراغت، مرحله نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز و دومین همایش ملی تربیت در زیست بوم جدید گفت: اقدامات دولت سیزدهم، دولت آیت الله رئیسی در خصوص امور پرورشی حقیقتاً درخشان بوده است. قانون احیای معاونت پرورشی بعد از ۱۸ سال و در این دولت پیگیری شد و به زودی در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب نهایی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه بودجه معاونت پرورشی در این دولت افزایش چشمگیری پیدا کرد؛ گفت: قریب ۱۵ هزار نفر به‌عنوان مربی پرورشی در حال جذب هستند اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدام مربی پرورشی به زودی تا روزهای آینده اعلام خواهد شد تا بعد از ۱۴ سال استخدام نیروهای معاونت پرورشی را شاهد باشیم.

پورثانی با اشاره به اینکه برای اولین بار تحول در اردوگاه دانش آموزی را شاهد بودیم؛ گفت: آئین نامه اجرایی نماد که سال‌ها بر زمین مانده بود با هدف درمان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به تصویب رسید.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: شورای عالی جوانان هم به شورای عالی جوانان و نوجوانان تغییر نام پیدا کرد. اینها نشان می‌دهد آیت الله رئیسی به معنای واقعی کلمه یک معلم و مربی پرورشی بودند.

در حال تکمیل

آگهی
دکمه بازگشت به بالا