شهرستان ها

شمشیربازان ایرانی عازم مسابقات جام ارمنستان شدند

اردبیل- سرپرست تیم شمشیربازان جوانان کشورمان گفت: تیم شمشیربازی کشورمان برای حضور در مسابقات جام ریاست جمهوری ارمنستان راهی این کشور شدند.

هادی صباغی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این مسابقات از ششم تا هشتم مهرماه به مدت سه روز در ارمنستان برگزار می‌شود تا شمشیربازان کشورمان بتوانند در این مسابقات حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: شمشیربازان کشورمان در رشته اپه بعد از برگزاری یک هفته اردو در اردبیل خود را برای مسابقات ارمنستان آماده کرده تا با همراهی تیم شمشیربازی فلوره که اردوی آنها نیز در تهران برگزار شد، بتوانند عازم این مسابقات شوند.

سرپرست تیم شمشیربازان جوانان کشورمان گفت: با پایان این مسابقات نهم مهرماه تیم ملی شمشیربازی جوانان کشورمان به وطن باز می‌گردند که امیدواریم این بازگشت همراه با افتخارات و کسب مدال‌های رنگارنگ باشد.

صباغی افزود: تیم‌های شمشیربازی کشورمان در رده‌های سنی مختلف و رشته‌های اپه و فلوره در مسابقات آسیایی و حتی جهانی توانمندی حضور و رقابت را دارند که انتظار می‌رود برگزاری این مسابقات به افزایش توان ورزشکاران و کسب موفقیت‌های بیشتر منجر شود.

سرپرست تیم شمشیربازان جوانان کشورمان بیان کرد: در سال‌های اخیر و در رشته شمشیربازی ورزشکاران کشورمان به ویژه استان اردبیل در رقابت‌های مختلف خوش درخشیدند و ما در هیئت شمشیربازی استان سعی می‌کنیم تا در قالب مسابقات استانی و خارج از استان در سطح بالای آمادگی نگه داریم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا