شهرستان ها

شهرک‌های صنعتی پیشران سرمایه‌گذاری و اقتصاد پایدار هستند

اردبیل – استاندار اردبیل گفت: شهرک‌های صنعتی با داشتن زیرساخت‌های مناسب در سطح استان پیشران توسعه و پیشرفت همه جانبه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست مشترک با معاون وزیر صنعت، معدن و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار کرد: در استان اردبیل ما چندین شهرک و ناحیه صنعتی فعال داریم که توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در اولویت اساسی دولت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اردبیل تسهیلات مناسبی برای توسعه و تقویت زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تحقق هرچه سریع‌تر این اعتبارات شاهد رونق و شکوفایی سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی در شهرک‌های صنعتی باشیم.

استاندار اردبیل شهرک‌های صنعتی را پیشران در توسعه و پیشرفت اقتصاد و اشتغال استان معرفی کرد و گفت: انتظار می‌رود با تصمیمات مناسب و به هنگام سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران شاهد توسعه و رونق روزافزون نواحی و شهرک‌های صنعتی در اردبیل باشیم.

عاملی اظهار کرد: در جریان هشتمین سفر استانی رئیس جمهوری و هیأت دولت به استان اردبیل، مصوبات بسیار ارزشمندی برای توسعه و آبادانی شهرک‌های صنعتی به امضا رسیده است که قطعاً اجرای آن باعث رونق تولید و صنعت استان خواهد شد.

محمد اهلی، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز در ادامه این نشست با تاکید بر تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اردبیل اظهار کرد: در شهرک‌های صنعتی اردبیل در وضعیت فعلی در بحث زیرساخت‌ها فقیرترین روزهای خود را سپری می‌کند که امیدواریم با پیگیری اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل و تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه شهرک‌های صنعتی استان این معضل رفع شود.

محمد اهلی با اشاره به اینکه در دیدار با مدیرعامل سازمان صنایع کوچک بر پرداخت اعتبارات برای توسعه شهرک‌های صنعتی اردبیل تاکید شد، خاطرنشان کرد: اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به ویژه در خصوص شهرک‌های صنعتی راهگشای بسیاری از مشکلات ما خواهد بود که امیدواریم در مرحله استانی نیز با اختصاص اعتبارات مصوب گره این شهرک‌ها گشوده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل با پیش بینی هزینه کرد تا ۵۰۰ میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در حال اجراست که ادامه اجرای آن نیاز به تزریق منابع ملی و استانی دارد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا