شهرستان ها

شهید جمهور به سبب اخلاق‌مداری‌اش جاودانه و محبوب شد

میمند- امام جمعه میمند با بیان اینکه شهید جمهور به سبب اخلاق‌مداری‌اش جاودانه و محبوب شد، گفت: تخریب و بدزبانی در انتخابات برخلاف منویات ولی امر مسلمین است و مانع فیض و امدادات الهی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس بهزادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میمند ابتدا با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: شرط رسیدن به بهترین نامزد نیفتادن در باتلاق تخریب و لجن‌پراکنی است زیرا این کار برای تمام کشور تبعات منفی دارد.

امام جمعه میمند با بیان اینکه تخریب و بدزبانی خلاف منویات ولی امر مسلمین است با دعوت از کاندیداها به رعایت اخلاق افزود: بداخلاقی‌های انتخاباتی مانع فیض و امداد الهی می‌شود و شهید جمهور ما اخلاق‌مدار و اخلاق‌محور بود و فیض خداوند متعال شامل حالش شد و محبوبیتی جاودانه یافت.

حجت الاسلام عباس بهزادی در ادامه گفت: یکی از اعمال مهم در ایام حج برائت از مشرکان است و به همین خاطر یکی از آثار حج، بیرون رفتن شرک از وجود آدمی است.

وی افزود: انسان موحد از هیچ قدرتی نمی‌ترسد خصوصاً امسال جهان اسلام بدون هیچ ترس و واهمه‌ای باید هرچه فریاد دارد بر سر استکبار بزند و اعلام برائت از شیطان خونخوار کند.

امام جمعه میمند به نکته‌ای اخلاقی نیز در خصوص اهمیت برائت از مشرکان اشاره کرد و گفت: آیت الله سید علی قاضی به فرزندشان که می‌خواست برای تحصیل به مصر برود گفت پسرم مصر چرا، مصری‌ها ولایت دارند اما برائت ندارند؛ پس به جایی برو که حاکمانش هم ولایت هم برائت داشته باشند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا