شهرستان ها

ضدحمله ها حریف را به پیروزی رساند/ راه سختی پیش رو داریم

سیرجان – مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در بازی با گل گهر دائم ضد حمله خوردیم و همین مساله باعث شد که زمان را از دست داده و به حریف شانس گل بدهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مرزبان عصر شنبه در نشست خبری بعد از بازی گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان عنوان کرد: باید این مساله را بپذیریم بعد از اینکه گل اول را به ثمر رساندیم، بازی خوبی را انجام دادیم و شانس‌های خوبی در بازی ترکیبی به دست آوردیم.

مرزبان با اشاره به اینکه تیم گل‌گهر برای این بازی آمادگی بیشتری داشت، افزود: تیم سپاهان آن کیفیت لازمی که باید داشته باشد را نداشت.

وی بیان کرد: بازیکنان سپاهان برای کسب نتیجه مثبت تلاش کردند، ولی ما در این بازی دائم ضد حمله می‌خوردیم و همین مساله باعث شد که زمان را از دست داده و به حریف شانس گل بدهیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه راه سختی پیش رو داریم، افزود: تیم سپاهان برای رسیدن به آمادگی به وقت احتیاج دارد.

وی بیان کرد: صد در صد از بازیکنان سپاهان راضی هستم چون واقعاً تلاش خودشان را کردند، کیفیت فوتبالی بهتری هم می‌توانستند نشان بدهند و این مساله ما را به آینده امیدوار می‌کند.

مرزبان در رابطه با اعتراض کادر فنی سپاهان به داور بیان کرد: من خودم هیچ اعتراضی نداشتم، اما نظر کادر فنی این بود که دو پنالتی باید به سود ما گرفته می‌شد، همچنین دو هند خیلی مشخص بود که نگرفتند ولی مساله خاصی نبود این اعتراضات خیلی طبیعی است که انجام می‌شود.

وی گفت: فقط این نوید را می‌دهیم که هنوز اول راه هستیم، می‌خواهیم راه بزرگی را برویم و تمام تلاشمان را در این زمینه می‌کنیم.

مربی سپاهان بیان کرد: راهی که انتخاب کردیم راه درستی است، همان طور که گفتم بازیکنان ما بازیکنان پر افتخارند و کادر خوبی داریم محرم نویدکیا فوتبال را خوب می‌شناسد و مطمئن هستم دوباره راه پیروزی را پیدا می‌کنیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا