شهرستان ها

ضرب شست پلیس به قمه‌کش منطقه حصارک

کرج – فرمانده انتظامی کرج گفت: یکی از اوباشی که به دلیل نداشتن حالت عادی اقدام به برهم زدن نظم عمومی در منطقه حصارک کرده بود، در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی قاسم‌پور بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر راه‌اندازی مزرعه استخراج بیت کویین در منطقه جهان‌نما کرج، بررسی موضوع در دستور کار کلانتری ۴۰ جهان‌نما قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۱۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج تصریح کرد: بر اساس برآورد کارشناسان، ارزش دستگاه‌های کشف شده ۳ میلیارد ریال تخمین زده شد. در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه دستگاه‌های کشف شده تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری فروشنده حشیش در منطقه رجائی‌شهر

وی خاطرنشان کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر توزیع مواد مخدر در یک منزل مسکونی در منطقه رجایی شهر کرج؛ بررسی موضوع در دستور کار کلانتری ۱۵ قرار گرفت.

قاسم‌پور افزود: مأموران پس از بررسی موضوع ابتدا از صحت خبر مطمئن و با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: در بازرسی از منزل متهم حدود یک و نیم کیلوگرم حشیش که به صورت ماهرانه‌ای در اتاق‌خواب خانه جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج بیان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ارسال شد.

وی تصریح کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تخریب اموال عمومی توسط یکی از اوباش با سلاح سرد در منطقه حصارک، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۶ حصارک قرار گرفت.

قاسم‌پور افزود: بلافاصله واحد گشت کلانتری به محل مورد نظر اعزام و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یکی از اوباش سابقه‌دار منطقه به دلیل نداشتن حالت عادی به وسیله یک خودرو پیکان وانت به چند خودروی پارک شده داخل خیابان برخورد و باعث خسارت آنها شده که پس از این اقدام برای فرار از پرداخت خسارت به وسیله سلاح سرد در خیابان قدرت‌نمایی کرده و باعث برهم خوردن نظم عمومی شده است.

وی بیان کرد: در ادامه مأموران بدون درنگ وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی این اوباش را دستگیری و به همراه سلاح سردش به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به انتقال متهم به پلیس امنیت عمومی برای ادامه تحقیقات متذکر شد: پلیس با افرادی که با قدرت‌نمایی امنیت شهروندان را مخدوش می‌کند هیچ مماشاتی نداشته و به شدت با این اقدامات برخورد می‌کند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا