شهرستان ها

قربانی کردن سنت نیک پیامبران است

ساری – نماینده ولی فقیه در مازندارن قربانی کردن را سنت نیک پیامبران الهی ذکر کرد و گفت: یکی از بزرگترین مصادیق مقدم داشتن وظیفه بر غریزه، آیین قربانی کردن است.

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های عید سعید قربان با تاکید بر رعایت تقوای الهی گفت اگر با تقوا باشیم همیشه وظیفه را بر قبیله مقدم می‌دانیم و هیچ وقت غرایز بر ما چیره و قالب نمی‌شود و حضرت ابراهیم نشان داد در راه خداوند، وظیفه بر همه چیز مقدم است.

وی یکی از یادگاران و سنت پیامبران را آئین قربانی کردن ذکر کرد و گفت: حضرت ابراهیم وظیفه شناس بوده است.

وی با اشاره به توسعه زراعت گل محمدی در مناطق مختلف استان گفت: کشاورزان از رکود بازار گلاب گلایه و انتظار دارند که جهاد کشاورزی غرفه‌هایی را برای فروش محصولات در اختیار آنان قرار دهد تا محصولات روی دست آنان نماند و به فروش رود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری آن را مسئله اول کشور ذکر کرد و گفت: باید مسئله انتخابات را جدی بگیریم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری در انتخابات پیش روی افزایش مشارکت مسئله بسیار مهم است.

وی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری برای انتخاب خوب باید دید که چه کسی به زش‌های انقلاب نزدیک‌تر است و توانایی کار در جهت این ملاک‌ها را دارا است.

آیت الله لایینی گفت همچنین برای انتخاب باید به توانایی افراد نیز توجه کرد..

آیت الله لائینی جریان غزه و فلسطین را مسئله اول جهانی ذکر کرد و گفت: دشمنان می‌خواهند فلسطین فراموش به مسئله‌های بعدی تبدیل شود اما حضرت امام با نامگذاری روز قدس تاکید کردند که فلسطین برای جهان اسلام مسئله اول است مقاومت اسلام نباید فلسطین را فراموش کنند.

امام جمعه ساری با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل در غزه گفت: متأسفانه استکبار نیز از این مسئله حمایت می‌کند و برخی‌ها نیز تماشاچی هستند از این رو با صدای بلند اعلام می‌کنیم که فلسطین مسئله اول ست و برای همیشه از وی حمایت می‌کنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا