شهرستان ها

لزوم توسعه خدمات الکترونیک در مراکز درمانی استان ایلام

ایلام-استاندار ایلام بر لزوم توسعه خدمات الکترونیک در مراکز درمانی استان ایلام تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری ظهر یکشنبه در نشست با مسئولان بیمه سلامت استان با تبریک هفته بیمه سلامت اظهار داشت: حوزه کاری بیمه سلامت یک کار تخصصی با رویکردی مردمی است که تاکید آن بر کار جمعی است.

وی افزود: در جایی که کارها و انجام امور مبتنی بر مشورت، عقلانیت و تفکر علمی باشد قطعاً میزان پاسخگویی افزایش و انجام امور به صورت تخصصی و دقیق بررسی می‌گردد که سود آن به جیب مردم می‌رود.

استاندار ایلام با بیان اینکه یکی از مسائلی که امروز مردم با آن مواجه اند گرانی دارو و برخی داروهایی که مشمول بیمه نمی‌شوند، گفت: تاکنون نارضایتی مردمی از خدمات بیمه‌ای مشاهده نشده است.

وی از اهتمام بیمه سلامت در حل مشکلات مردم و ارائه خدمات متنوع تشکر کرد.

نوذری با بیان اینکه حذف دفترچه‌ها و انجام خدمات الکترونیک که به منظور تسریع در کار مردم انجام می‌شود، یک کار خوب و تاثیرگذار در کشور و استان است، تاکید کرد: توسعه خدمات الکترونیک از ضرورت‌های جامعه امروز است و هرچه بتوانیم خدمات الکترونیک را در جامعه گسترش دهیم وضعیت مطلوبی را برای آینده ترسیم می‌کند.

وی با اشاره به شیوع کرونا و طی پنج پیک که آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی زیادی را متحمل کرده و متاسفانه بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر از هموطنانمان در ایلام را از دست داده‌ایم، بیان کرد: همواره بیمه سلامت به عنوان یک کمک کننده و تسهیل گر هزینه‌های زیادی را از سبد خانوارها کم نموده است که شایسته تقدیر است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا