شهرستان ها

مدافع سلامت البرزی به برادران شهیدش پیوست

کرج – مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه استان البرز از درگذشت مدافع سلامت تقی داستان در پی ابتلاء به کرونا در حین تداوم خدمت رسانی به بیماران این ویروس منحوس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال محمدی ضمن عرض تسلیت درگذشت مدافع سلامت تقی داستان، اظهار داشت: با توجه به تداوم حضور و نقش آفرینی مدافعان سلامت در خدمت رسانی به مبتلایان بیماری کرونا، مدافع سلامت تقی داستان به این بیماری منحوس مبتلا و در نیمه شب، شب گذشته علی رغم همه ی تلاش‌ها برای مقابله با بیماری، این مدافع سلامت در بیمارستان امام علی (ع) درگذشت.
وی با بیان اینکه مدافع سلامت تقی داستان از مدافعان حرم و برادر دو شهید نیز بود، عنوان کرد: مراسم تشیع مدافع سلامت تقی داستان ساعت ۹ صبح شنبه ۸ آبان ماه ۱۴۰۰ با حضور مسئولین شهری و محلی، اقشار مختلف مردم و محبان اهل البیت (ع) و کادر درمان البرز از مجتمع امام علی (ع) به سمت ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار خواهد شد و ساعت ۱۲ در امامزاده محمد (ع) تدفین خواهد شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: مدافع سلامت تقی داستان به عنوان کارشناس پرستاری و در عرصه کنترل و حراست مجموعه‌های مختلف و نیز در هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی سپاه استان البرز فعالیت و مشارکت داشت واز رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و از مدافعان حرم بود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا