شهرستان ها

مراسم معنوی شب‌های قدر در فضای باز برگزار می شود

زنجان-معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان به مراسم شبهای قدر اشاره کرد و گفت: مراسم معنوی شب‌های قدر در مساجدی که دارای فضای مناسب باز بوده و فاصله گذاری دو متری به دقت رعایت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی روز دوشنبه در قرارگاه عملیاتی کرونای استان در محل استانداری زنجان گفت: استان زنجان در خصوص بیماری کرونا وضعیت سختی دارد.

وی با بیان اینکه از هشت شهرستان استان هفت شهرستان در شرایط قرمز کرونایی است، اظهار کرد: یک شهر دیگر هم نارنجی اعلام شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا و پروتکل‌های ابلاغی فعالیت مشاغل دو و سه به دلیل وضعیت کرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

مرادی نافچی تاکید کرد: در وضعیت کنونی کرونایی ۷۵۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند و ۵۵۰ نفر نیز سرپایی بستری شدند و این نشان می‌دهد استان وضعیت حادی دارد.

وی افزود: یک هزار و ۳۰۰ بیمار مبتلا به کرونایی در بیمارستان‌ها و یا در منزل تحت درمان هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان به اعمال قانون ۳۲ هزار خودرو در استان اشاره کرد و ابراز داشت: محدودیت‌های تردد در استان همچنان ادامه دارد.

مرادی نافچی به مراسم شبهای قدر اشاره کرد و گفت: مراسم معنوی شب‌های قدر در مساجدی که دارای فضای مناسب باز بوده و فاصله گذاری دو متری به دقت رعایت شود.

وی افزود: تمامی هیئت ها و مداحان وظیفه رعایت توصیه‌های بهداشتی و حفظ سلامت شرکت کنندگان را بر عهده دارند و باید این مهم مورد توجه قرار گیرد تا این بیماری ریشه کن شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان ابراز داشت: برگزاری مراسم قدر در فضای بسته ممنوع است و رعایت فاصله گذاری، با تعداد افراد محدود و زمان برگزاری کوتاه از جمله مولفه‌های مهم این مراسم است.

مرادی نافچی گفت: شبکه استانی اشراق پس از ولادت امام حسن مجتبی (ع) اطلاع رسانی لازم را در خصوص پیگیری برنامه‌های شب قدر از طریق صدا و سیما انجام دهد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا