شهرستان ها

مرحله استانی مسابقات قرآن درکرمانشاه از ۱۳شهریور ۱۴۰۰ آغاز می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه از ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش آوایی در کرمانشاه از ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۰ آغاز و تا ۱۷ شهریور ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش آوایی ۲۱۸ نفر برای راه‌یابی به مرحله کشوری این مسابقات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم در این استان با استقبال بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر روبرو بوده که حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر در رشته تفسیر و سایر افراد در رشته آوایی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

صالحی با اشاره به رشته تفسیر قرآن کریم گفت: شرکت کنندگان در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش تفسیر یازده مهرماه سال جاری به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: مسابقات شهرستانی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا