شهرستان ها

مساجد در کلیه سایت‌های نهضت ملی مسکن خراسان شمالی طراحی می‌شود

بجنورد_ مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از طراحی مساجد در کلیه سایت‌های نهضت ملی مسکن خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر سیدعلی میرکریمی در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی خراسان شمالی که در سالن جلسات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی با محوریت بررسی موضوعات مربوط به نماز و مساجد بین راهی و همچنین احداث مساجد در طرح‌ها و پروژه‌های ادارات کل زیر مجموعه برگزار شد، اظهار کرد: در کلیه سایت‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان مسجد پیش بینی شده است.

وی در ادامه افزود: در سی و یکمین اجلاس سراسری نماز که قرار است به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شود تعدادی مساجد بین راهی را افتتاح و یک مسجد در سایت نهضت ملی مسکن کلنگ‌زنی کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در مساجد بین راهی نیز باید ساماندهی مناسبی صورت گیرد، افزود: قرار است کمیته‌ای تحت عنوان کمیته ساماندهی مساجد بین راهی با هماهنگی ستاد تسهیل خدمات سفر و با محوریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تشکیل شود که کار این کمیته بازدید میدانی و نظارت بر این مساجد صورت گیرد تا مساجد بین راهی در خور شأن استان داشته باشیم.

در پایان گفت: وضعیت نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در اماکن گردشگری، پمپ بنزین‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی نیاز به پیگیری و بازدیدهای مستمر دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا