شهرستان ها

مشارکت حداکثری در انتخابات مشکلات کشور را مرتفع می کند

ایلام-امام‌ جمعه ایلام گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مشکلات کشور را مرتفع می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر امروز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بدره اظهار کرد: مسئولان و کارگزاران تا آخرین لحظه‌ای که پشت میز مدیریت قرار دارند باید در راستای خدمت به مردم گام بردارند و با زبان شیرین و تکریم، با مردم و ارباب رجوع برخورد کنند.

وی گفت: مدیران و مسئولان به عنوان کارگزاران باید تمام توان خود را به کار گیرند تا مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای حداکثری باشد.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مردم باید بدانند که با عدم حضور مشکلات بیشتر خواهد شد، ولی اگر به خاطر ادای دین و لبیک به ندای مقام معظم رهبری حاضر شوند این مشکلات مرتفع خواهد شد، افزود: در شرایط حاضر که مردم در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برند و گلایه‌های از سوی مردم در تورم و گرانی وجود دارد، تکلیف شرعی ما این است که پای صندوق‌های رای حاضر شویم و مشارکت در انتخابات را تبلیغ کنیم.

وی افزود: در انتخابات ۲۸ خرداد نیز انشاالله شاهد حضور پرشور و گسترده مردم شهرستان بدره در پای صندوق‌های رای خواهیم بود.

کریمی تبار اضافه کرد: مردم شهرستان بدره با عقبه دینی، فرهنگ اسلامی و ارتباط با روحانیت دارای پیشینه ارزشمندی هستند.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌هایی بزرگی در سطح کشور و استان وجود دارد و مشکلات قابل حل است، اضافه کرد: شهرستان شدن باید بر اساس اضافه شدن امکانات و منابع باشد و پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شود.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: با توجه به گردشگر پذیر بودن این شهرستان لازم است که توجه ویژه ای در راستای ارزش‌های اسلامی در برخی مناطق گردشگری صورت گیرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا