شهرستان ها

مشارکت حداکثری و شایسته گزینی مولفه های اصلی انتخابات ۱۴۰۰ است

رشت- فرماندار رشت با اشاره به نقش مهم فرهنگیان در روشنگری و امید آفرینی، گفت: توجه به مشارکت حداکثری و شایسته گزینی مولفه اصلی انتخابات ۱۴۰۰ است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح اللهی عصر سه شنبه در جلسه با فرهنگیان ناحیه یک رشت ضمن تسلیت ایام رحلت معمار کبیر انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و شهادت امام جعفر صادق (ع)،گفت: انتخابات تأثیرات اثربخشی در توسعه منطقه، یک کشور و جامعه دارد.

فتح الهی با بیان اینکه، برای هر انتخاب مهمی که سرنوشت یک فرد را تعیین می‌کند باید معیارهایی در نظر بگیریم، افزود: وقتی که می‌خواهیم کشور ایران را در اختیار یک شخص قرار دهیم علاوه بر لزوم توجه به مشارکت باید معیارها و مبانی کاندیدای اصلح را در نظر داشته باشیم.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه تنها توجه به شعار سبب می‌شود تا شاهد اثرات و عملکرد نامطلوب در جامعه باشیم، اضافه کرد: در مناطقی که به ظاهر شاید از نظر امنیتی مشکلاتی داشته باشند با کمال امنیت با مشارکت بالا انتخابات برگزار شد که نمونه آن را در سوریه مشاهده کردیم.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات در ایران از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: توجه به اصل مشارکت حداکثری و شایسته گزینی نیز از دیگر مؤلفه‌های مهم در انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فتح اللهی در ادامه به نقش فرهنگیان در انتخاب اصلح و روشنگری و امید آفرینی در جامعه اشاره و تصریح کرد: همه در این انتخابات مسئول هستیم. بیان مطالب و روشنگری در این جامعه بسیار حائز اهمیت است.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات ۱۴۰۰ با مشارکت حداکثری و با امنیت کامل برگزار خواهد شد، ادامه داد: مشارکت بالا زمینه ایجاد دولتی قدرتمند با پشتوانه مردمی را فراهم می‌کند.

فرماندار رشت با بیان اینکه، انتخابات آبروی نظام به شمار می‌رود و هیچ مانعی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد، تصریح کرد: امسال متفاوت‌ترین انتخابات در شهر رشت برگزار می‌شود که تمام الکترونیکی است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا