شهرستان ها

مشکلات با نگاه به ظرفیت های داخلی حل شدنی است

ایلام-امام‌ جمعه ایلام با اشاره به اینکه مشکلات با نگاه به ظرفیت های داخلی حل شدنی است، گفت: مشکلات با مدیریت جهادی انقلابی برطرف می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر دوشنبه در جمع جوانان ملکشاهی اظهار کرد: مسئولان استانی، حل مشکلات مردم شهرستان ملکشاهی از جمله آب شرب، حوزه بهداشت و درمان، گازرسانی به روستاهای این شهرستان را دستور کار قرار خود قرار دهند.

کریمی تبار با بیان اینکه با مسئولان برای خرید دام مازاد عشایر رایزنی‌هایی انجام گرفته است که خبرهای خوبی داده‌اند و امیدواریم اجرایی شود، تصریح کرد: برای بیمارستان ملکشاهی که از ضروریات مردم است، وزیر بهداشت و درمان قول پیگیری داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان ملکشاهی همواره در انتخابات مشارکت گسترده‌ای داشته‌اند، افزود: مردم این شهرستان در انتخابات پیش رو هم حضوری گسترده خواهند داشت.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: بسیاری از مشکلات، اگر مدیریت درستی باشد و جلوی مفاسدی که سرمایه‌های مردم را بلعیده است گرفته شود، حل شدنی است.

کریمی تبار با اشاره به اینکه مشکلات با نگاه به ظرفیت‌های داخلی حل شدنی است، گفت: مشکلات با مدیریت جهادی انقلابی برطرف می‌شوند، مردم به نظام پشت نکرده‌اند، اگر مردم در حال حاضر گله مندی داشته باشند، به خاطر وضعیت معیشتی است که در این اوضاع متحمل شده‌اند.

وی گفت: این دولت و آن دولت فرقی نمی‌کند، هدف خدمتگذاری است، تا زمانی که هستیم، باید کار کنیم تا مشکلات حل شود.

کریمی تبار عنوان کرد: شهدا و امام راحل ما همواره بر حضور مردم در پای صندوق‌های رای تاکید داشته‌اند و افرادی را انتخاب کنیم که راهبردهای گره گشای ولایت را گوش کرده و نظام اسلامی را در راه توسعه به پیش ببرد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقش تاثیرگذاری در دنیای امروز ایفا کرده است و آثار و برکات آن با سرعت در دنیا فراگیر می‌شود، یادآور شد: در دفاع جانانه مردم فلسطینی‌ها، در برابر رژیم اشغالگر قدس مقاومتی که رزمندگان فلسطینی انجام دادند و برای اولین بار توانستند اراده خود را بر رژیم اشغالگر قدس تحمیل کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا