شهرستان ها

مشکلات کشور حل شدنی است/ دشمن به دنبال حضور کمرنگ مردم

ایلام-امام‌ جمعه ایلام با اشاره به اینکه مشکلات کشور حل شدنی است، گفت: دشمن به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار صبح امروز سه شنبه در جمع مردم ایوان اظهار کرد: ضعف مدیریت در انجام دادن برخی از امورات مشهود است، ظرفیت، استعداد طبیعی در شهرستان ایوان وجود دارد و اگر یک مدیریت جهادی در راس آن قرار بگیرد تولید ثروت و رونق تولید جز موارد دست یافتنی است و در کمترین زمان می‌تواند محقق شود.

وی گفت: امیدواریم مردم با دادن رای به فردی اصلح بتوانند مشکلات موجود را حل کنند.

کریمی تبار عنوان کرد: توانمندی‌هایی که مورد غفلت قرار گرفته است، اگر مورد توجه قرار گیرد می‌توانیم در زمینه‌های مختلف شاهد رشد و شکوفایی باشیم.

امام جمعه ایلام بیان کرد: دولت خدمات زیادی را ارائه داده است، اما کافی نیست چون سطح انتظارات بالاست باید عدالت اجتماعی عملیاتی شود و به صورت مساوی امکانات و خدمات در بین مردم توزیع شود.

وی ادامه داد: توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی زیادی در استان ایلام وجود دارد، می‌توان به طور مطلوب از این ظرفیت‌ها در راستای پیشرفت بهره گرفت.

وی تصریح کرد: مشکل کشور ما مدیرانی است که نگاه آنها به خارج از کشور بوده که تاکنون این نگاه در کشور ما جواب نداده است، متاسفانه مسئولان همچنان تمایل به مذاکره دارند.

کریمی تبار اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که مردم پای صندوق‌های رای حضور نداشته باشند و حضور کمرنگ در انتخابات داشته باشند تا به اهدافشان برسند.

وی گفت: به رغم مشکلات، مطمئن هستیم مردم مثل سال‌های گذشته حضوری پررنگ در پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا