شهرستان ها

مشکلی برای تأمین داروهای کرونایی در مشهد نداریم

مشهد – مدیر امور دارو و مواد تحت کنترل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خوشبختانه مشکلی در تأمین داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی و غیرکرونایی نداریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی روحبخش اظهار کرد: وضعیت داروهای کرونایی و تأمین سایر داروها در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مطلوب بوده و خوشبختانه مشکلی در تأمین داروهای کرونایی نداریم.

وی ادامه داد: ضمن اینکه داروهای پیوندی نیز در وضعیت متعادل است و با وجود کمبود، نیازشان برطرف شده است همچنین مشکل انسولین‌ها برطرف شده و همه انواع انسولین موجود است.

مدیر امور دارو و مواد تحت کنترل دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: کمبودهایی در داروی شیمی درمانی و تب مالت نیز وجود دارد و در تلاش هستیم که با پیگیری‌های صورت گرفته با سازمان غذا و دارو، داروی تب مالت در اسرع وقت و داروی شیمی درمانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تأمین شود.

روحبخش خاطرنشان کرد: مجوز عرضه داروی رمدسیویر به داروخانه‌های هلال احمر، امام، ۲۲ بهمن، سرپایی اورژانس عدالتیان و حضرت رسول (ص) به بیماران کرونایی غیربستری که با تجویز پزشک نیازمند این دارو هستند داده شده است و داروخانه‌های مجوزدار باید این دارو را با نسخه پزشک به بیماران عرضه کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا