شهرستان ها

منافع ملی ارجح بر مصالح شخصی و گروهی است

زنجان-استاندار زنجان گفت: منافع و مصالح ملی ارجح بر منافع و مصالح شخص، گروه و جناح است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری در محل استانداری زنجان بر لزوم ضرورت اجرای الگوی اصلاح تاکید کرد و گفت: باید با افراد متخلف در این زمینه برخورد و نتایج آن به استانداری ارائه شود.

وی اظهار کرد: باید جلوی فعالیت ماینرهای قانونی تا شهریورماه گرفته شود و با ماینرهای غیرقانونی باید برخورد انجام شود چرا که باعث افزایش مصرف برق در استان می‌شوند.

استاندار زنجان گفت: با افرادی که اقدام به فعالیت غیر قانونی ماینرها در استان می‌کنند برخورد شود ولی باید شان افراد حفظ شود.

حقیقی با بیان اینکه مکان‌هایی که برای تبلیغات در نظر گرفته شده است نباید برق این مکان‌ها قطع شود، تاکید کرد: تا زمان اعلام نتایج انتخابات نباید برق قطع شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی نیروگاه‌های سلطانیه و شماره سه به شدت پیگیری می‌شود، افزود: وزیر نیز در این زمینه دستور داده اما هنوز نهایی شده است و جلسات خوبی در این زمینه برگزار شده و به زودی تصمیم نهایی اعلام می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه هیچ روستایی نباید مشکل آب شرب داشته باشد، تصریح کرد: آب شرب نباید در بخش کشاورزی مصرف شود و کشاورزان بدانند که استفاده از آب شرب که با هزاران زحمت به دست می‌آید برای آبیاری و دام و طیور نباید استفاده شود.

حقیقی به برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: منافع و مصالح ملی ارجح بر منافع و مصالح شخص، گروه و جناح است، بنابراین در این انتخابات، هیچ کسی در انتخابات نباید تماشاچی باشد، به ویژه در این زمینه انتظار از نخبگان بیشتر است.

وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات اصل بوده و انتخاب فرد خاص در اولویت بعدی قرار دارد، ابراز داشت: زنجانی‌ها همیشه در کارهای خیر پیشقدم هستند و در انتخابات هم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای در کشور سرآمد باشند.

استاندار زنجان تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای اقتدار و عزت کشور مان را به دشمنان نشان می‌دهد و باید این مهم تقویت شود.

حقیقی با بیان اینکه در خصوص کنترل بیماری کرونا زنجان پرچمدار تست بوده است، افزود: این استان غواصان دریا دل را تربیت کرده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا