شهرستان ها

منتخبان شورای شهر شیراز هنوز اعلام نشده است

شیراز- باوجودیکه اکثر استان ها جزئیات میزان مشارکت مردم در انتخابات را به اطلاع مردم رسانده اند اما استانداری فارس هنوز اقدامی نکرده و حتی اسامی منتخبان شورای شهر شیراز را اعلام نکرده است.

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حالی در استان فارس برگزار شد که بر اساس قانون در کلانشهر شیراز باید انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر شیراز به صورت الکترونیکی برگزار می‌شد.

حالا بعد از گذشت بیش از ۲۰ ساعت از پایان فرایند رأی دهی هنوز در کلانشهر شیراز که به صورت الکترونیکی رأی دهی انجام می‌شد لیست منتخبین مردم در این انتخابات مشخص نشده است. حتی استانداری نیز میزان مشارکت مردم استان را در انتخابات اعلام نکرده است.

این در حالی است که روز گذشته ستاد انتخابات کشور میزان آرای رئیس جمهور منتخبان را در ساعات مختلف زمانی اعلام می‌کرد اما از استانداری فارس هیچ اطلاعاتی در خصوص میزان مشارکت تاکنون ارائه نشده است.

در شرایطی که روز شنبه رئیس جمهور منتخب مردم اعلام شد اما هنوز استانداری فارس هیچ آمار خاصی از جزئیات انتخابات به رسانه‌ها و مردم اعلام نکرده است.

شنبه شب فرمانداری شیراز در قالب فیلم کوتاهی از فرماندار، آماری از آرای مأخوذه ریاست جمهوری ارائه داد اما بازهم اسامی منتخبان شورای شهر شیراز را اعلام نکرد.

استان فارس جزو معدود استان‌هایی است که نه تنها میزان مشارکت مردم را اعلام نکرده بلکه منتخبان شورای شهر مرکز استان را نیز به اطلاع عمومی نرسانده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا