شهرستان ها

منطقه بولاغلار نیر یکی از پایگاه‌های گردشگری کشورهای اکو

نیر – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: منطقه گردشگری بولاغلار با جذابیت های منحصربفرد به عنوان پایگاه گردشگری کشورهای عضو اکو در سال جاری انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان شامگاه جمعه در آئین اختتامیه پانزدهمین جشنواره آش و غذاهای سنتی در منطقه بولاغلار نیر اظهار کرد: فرماندار نیر از انتصابات شایسته و مطلوب دولت سیزدهم است که با تلاش مضاعف سعی کرده تا عقب ماندگی‌های توسعه‌ای این منطقه را جبران کند.

وی با قدردانی از برگزارکنندگان رویداد گردشگری آش در نیر خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر شاهد تلاش آشپزان برای تولید انواع آش و غذاهای محلی بودیم و در کنار این جشنواره سعی شد تا توانمندی‌های گردشگری نیر معرفی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با استقبال از برگزاری جشنواره آش و غذاهای سنتی در سطح بین‌ المللی بیان کرد: ما آمادگی داریم تا این رویداد را با توجه به میزبانی استان در پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو به شکل مطلوب و مناسب برگزار کرده و زمینه حضور گردشگران خارجی در این برنامه‌ها فراهم آید.

قاسمیان افزود: براساس برنامه. ریزی‌های انجام شده در سطح استان تلاش بر این است تا با گذر از گردشگری سنتی به سمت گردشگری مدرن با تولید ثروت برای اهالی استان حرکت کنیم که امیدواریم در نیر این برنامه تحولی هر چه سریع‌تر شکل اجرایی به خود بگیرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا