شهرستان ها

مواضع آیت‌الله صادقی در دفاع از نظام و ولایت فراموش‌نشدنی است

قم- استاد حوزه و دانشگاه و نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان گفت: مواضع روشن آیت‌الله صادقی در دفاع از نظام و ولایت فراموش‌نشدنی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام تسلیت آیت الله سید احمد میرعمادی استاد حوزه و دانشگاه، نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن قم به مناسبت درگذشت استاد حوزه علمیه کمالیه خرم آباد مرحوم آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی صادقی آمده است: ارتحال عالم فرزانه و استاد عالیقدر حضرت آیت الله حاج شیخ عباسعلی صادقی -رضوان الله تعالی علیه – موجب تاسف و تاثر گردید.

این عالم بزرگوار، سالیان متمادی از اساتید برجسته حوزه علمیه کمالیه خرم آباد بودند و شاگردان زیادی از حوزه درسی ایشان بهره مند شدند، همچنین مردم انقلابی و ولایتمدار استان لرستان نیز از خطبه‌ها، بیان احکام و سخنان ارزشمند ایشان، استفاده نمودند.

این شخصیت خدمتگزار، هشتاد سال عمر شریف خود را در راه خدمت به دین و مذهب، تبلیغ و ترویج مکتب نورانی اهل بیت علیهم السلام و تربیت طلاب علوم دینی سپری کردند. صفا و سلوک اجتماعی این روحانی عالیقدر با مردم به خصوص با علما و روحانیت، خدمات اجتماعی و مواضع روشن ایشان در دفاع از نظام و خط ولایت و رهبری فراموش نشدنی است.

اینجانب فقدان این عالم جلیل القدر را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی – مدظله العالی – حوزه‌های علمیه، ارادتمندان و شاگردان به ویژه فرزندان و خانواده مکرم ایشان و عموم مردم ولایتمدار و متدین و عالم دوست استان لرستان تسلیت عرض می کنم و از درگاه خدای متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا