شهرستان ها

نگاه ارزشی و دینی ملت ایران برای استکبار جهانی خطرساز است

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه گردانندگان حوادث اخیر نگاه ارزشی و دینی ملت ایران را خطر ساز می دانند، گفت: حفظ روح دین در جامعه مهمترین عامل شکست مستکبران است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح سه شنبه در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا در سالن شهدای ناجا رشت با بیان اینکه عقل انسان تابع عبودیت و دانش است، اظهار کرد: طبیعت انسان اینگونه است که بندگی موجود مطلق یعنی خداوند را می‌پذیرد و در طول تاریخ همواره بندگی کرده و پرستش جامدات و بت‌ها نیز بر اساس همین خواسته درونی شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه طاغوت مانع بندگی است، افزود: طاغوت طغیانگر بوده و برخلاف بندگی است و تمام کشتارها در مسیر طاغوت زدایی اتفاق می‌افتد و امروز نیز جنگ بین حق و باطل جنگ بین بندگان خدا و طاغوتیان است.

وی با بیان اینکه گردانندگان حوادث اخیر نگاه مارکسیستی دارند و نگاه ارزشی و دینی ملت ایران را خطر ساز می‌دانند، ادامه داد: علت تاکید رهبری برای ترویج موازین شرعی و دینی، حفظ روح دین در جامعه به عنوان مهمترین عامل شکست مستکبران است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه در نگاه دینی، هر کسی که برای رضایت خداوند عملی انجام دهد عبادت کرده است، عنوان کرد: دانش عنصری است که هر چقدر در پی آن برویم تمام شدنی نیست.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به رتبه ۱۵ ایران در کسب علم و دانش تصریح کرد: کسب رتبه دوم کشور در درمان سرطان از طریق مجاری ژنتیکی و سایر پیشرفت‌های علمی در شرایط تحریمی، از نظر استکبار جهانی پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: امروز در صنعت موشکی به مرحله‌ای رسیده‌ایم که می‌توانیم مراکز دوربرد جهانی را مورد هدف قرار دهیم و این امر با اهتمام جوانان کشور به کسب علم و دانش به دست آمده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا