شهرستان ها

نیاز به ۱,۰۰۰میلیاردتومان اعتبار برای آزادی۹۰۰زندانی جرایم غیرعمد

اصفهان – مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان گفت: ۹۰۰ زندانی جرایم غیرعمد استان اصفهان برای یک هزار و میلیارد تومان برای آزادی نیاز دارند.

اسدالله گرجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به آخرین وضعیت زندانیان جرایم غیرعمد استان اصفهان اظهار داشت: متأسفانه شرایط اقتصادی و تورم منجر به افزایش تعداد زندانیان جرایم مالی و غیر عمد در استان شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۰۰ زندانی جرایم مالی با یک هزار میلیارد تومان بدهی در زندان‌های استان اصفهان وجود دارند، ادامه داد: این زندانیان نیازمند نگاه مهربان خیران و گذشت شکات برای آزادی هستند.

مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵۴ زندانی جرایم غیر عمد از زندان رهایی یافته‌اند، ادامه داد: این افراد بیش از ۱۰۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بدهی داشته‌اند که ۵۳ میلیارد تومان آن با گذشت شکات تأمین شده است.

وی گفت: ۱۹ میلیارد تومان از بدهی زندانیان جرایم غیرعمد از محل اعتبارات ستاد دیه تأمین شده و کمک‌های مردمی نیز ۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

گرجی‌زاده اضافه کرد: همچنین مردم خیر اصفهان چهار میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان کمک نقدی را به صورت متفرقه برای آزادی زندانیان پرداخت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم استان اصفهان در ماه محرم ۵۱۵ میلیون تومان برای آزادی زندانیان نذر کرده‌اند، ادامه داد: در این ایام ۱۵ زندانی با چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بدهی آزاد شده‌اند که یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن از محل گذشت شکات تأمین شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان همچنین به برنامه‌های ستاد دیه استان اصفهان برای تأمین هزینه‌های آزادی زندانیان جرایم غیر عمد گفت: برای این امر از محسن چاووشی خواننده بنام کشور دعوت به عمل آمده تا با برگزاری برنامه‌ای در این زمینه به زندانیان نیازمند کمک کند.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۰۱۰۵۵۰۶۳۷۰۰۰۷ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۴۳۲۱ بانک ملی به نام ستاد دیه استان اصفهان واریز کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا