شهرستان ها

هدف دشمن سست کردن اراده‌ها است

بوشهر- فرمانده سپاه شهرستان دیر گفت: دشمن دنبال سست کردن اراده‌ها و دگرگون کردن افکار نوجوانان و جوانان و القای ناامیدی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سیدعلی حسینی نیا شنبه در آئین بازگشایی مدارس و زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان فاطمه زهرا (س) شهر دیر با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس گنجینه‌ای طلایی و معنوی و فراموش نشدنی و یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی های رزمندگان است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر با تاکید بر لزوم بزرگداشت یاد شهدا و ایثارگری رزمندگان و خانواده‌های آنها توسط همگان، افزود: دفاع مقدس یک مدرسه و دانشگاه تربیتی است.

وی بیان کرد: همه رزمندگان و شهدا از یک نظام تربیتی و فکری که مبتنی بر تربیت و تعلیم و آموزش بود الگو گرفتند و امروز برای ما الگو هستند.

حسینی نیا خاطرنشان کرد: ۲۷ شهید دانش آموز شهرستان دیر علاوه بر ورود در عرصه علم در کنار آن جهاد فی سبیل الله انجام دادند و این نشان می‌دهد که علم و جهاد و اخلاق در کنار هم است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس ما در پرتو ایمان و توکل به خدا و توسل به اهل بیت محقق شد، اضافه کرد: دفاع مقدس دانشگاه کسب فضائل اخلاقی و معنوی است و باید از رزمندگان الگو بگیریم.

فرمانده سپاه شهرستان دیر عنوان کرد: دیروز جنگ ما نظامی و سخت بود ولی امروز با جنگ ترکیبی دشمن شامل جنگ شناختی، اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای و شناختی مواجه ایم.

وی ابراز کرد: دشمن دنبال سست کردن اراده‌ها و دگرگون کردن افکار نوجوانان و جوانان و القا ناامیدی در جامعه است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر بیان کرد: در مقابل جنگ ترکیبی دشمن به جهاد اکبر و تبیین نیاز داریم و معلمان و فرهنگیان با اقدامات فرهنگی و اجتماعی خود نقش مهمی دارند.

وی افزود: همه اقشار اعم از فرهنگیان، دانشجویان، دانش آموزان و … برای مقابله با نفوذ دشمن در جهاد تبیین شرکت کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا