جامعه

هشدار زرد آلودگی هوا در خوزستان صادر شد

اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان با توجه به افزایش آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی استان، هشدار زرد آلودگی هوا را صادر کرد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی، فردا دوشنبه احتمال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی استان خوزستان پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری اظهار کرد: با توجه به این پدیده توصیه می‌شود شهروندان به ویژه افراد آسیب پذیر و کودکان از تردد غیر ضروری در سطح شهرها خودداری و از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز اجتناب کنند و مدیریت تردد خودروها در سطح شهرها و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی انجام شود.

آگهی
جامعه

هشدار زرد آلودگی هوا در خوزستان صادر شد

اهواز – اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت استان هشدار داد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان به خبرنگار مهر گفت: با توجه به پایداری جو، احتمال افزایش آلاینده‌های جوی از اوایل تا ظهر فردا چهارشنبه وجود دارد.

محمد سبزه زاری افزود: با توجه به این پدیده، پایداری جو، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت استان به ویژه اهواز، آبادان، باوی، بستان، حمیدیه، خرمشهر، کارون، هندیجان، هویزه و بندر ماهشهر پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: توصیه می‌شود شهروندان به ویژه افراد آسیب پذیر و کودکان از تردد غیر ضروری، فعالیت‌های فیزیکی و ورزشی در فضای باز خودداری کنند.

آگهی
شهرستان ها

هشدار زرد آلودگی هوا در خوزستان صادر شد

اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع آلودگی هوا از اواخر روز جاری هشدار سطح زرد را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه نسبت به وقوع آلودگی هشدار سطح زرد را صادر کرد.

پایداری جو، افزایش غلظت آلاینده‌ها، عدم وزش باد قابل ملاحظه و کاهش کیفیت هوا از اواخر روز شنبه تا روز دوشنبه هفته جاری قابل انتظار است.

بر اساس این هشدار، منطقه اثر در شهرهای صنعتی و پر جمعیت استان به ویژه اهواز، آبادان و ماهشهر پیش بینی می‌شود و اثر مخاطره شامل انباشت آلاینده‌ها، افزایش شاخص‌های آلودگی جو و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس است.

هفته گذشته نیز هشدار سطح زرد اداره کل هواشناسی خوزستان مبنی بر افزایش غلظت آلاینده‌ها صادر شده بود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا