شهرستان ها

همدلی و کمک‌رسانی مردم به محرومان از برکات نظام اسلامی است

بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: به برکت دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی اکنون شاهد همدلی، تشویق و ترغیب مردم برای کمک رسانی به محرومان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری صبح یک شنبه در مراسم قربانی برای سلامتی و فرج امام زمان (عج) که همزمان با سراسر کشور در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: در جامعه اسلامی باید نسبت به مساکین و ایتام توجه ویژه شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: کمیته امداد از روزی که ایجاد شده است کمک‌های خوبی برای از کار افتادگان، ایتام، فاقدین پوشش بیمه و بدون تکیه گاه انجام داده است.

وی اضافه کرد: این مجموعه شبانه روزی در تلاش است تا با کمک خیرین، دولت و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری فقر را رفع کند.

حجت الاسلام نوری به مقایسه ایران با سایر کشورهای دنیا پرداخت و گفت: کشور ایران از جمله سرآمدان در خدمت به محرومان است چرا که دستگاه‌هایی همچون کمیته امداد، سپاه، بنیاد مستضعفان در کمک به محرومان دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: به برکت دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی اکنون شاهد همدلی، تشویق و ترغیب مردم برای کمک رسانی به محرومان هستیم.

وی با بیان اینکه مردم به اعتماد دین و خداوند، امروز جان و مال خود را در راه محرومان صرف می‌کنند، گفت: باید دین را حفظ کنیم که این امر در گرو زنده نگاه داشتن حج ابراهیمی است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا