شهرستان ها

همزمان با آبیک مشکلات آب زیاران هم برطرف می‌شود

قزوین – استاندار قزوین گفت: پروژه آبرسانی آب سد طالقان به آبیک به عنوان یکی از پروژه‌های بر زمین مانده در مسیر پیگیری جدی قرار گرفته و آب زیاران هم در این پروژه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین ظهر پنجشنبه در دیدار با مردم شهر زیاران اظهار کرد: با توجه به همراهی خوب مردم و پیگیری مسئولان، برخی از مشکلات شهر زیاران برطرف شده و سایر مشکلات هم در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با توجه به محدودیت امکانات و اعتبارات، اینکه تمامی مسائل در بازه زمانی کوتاه مدت برطرف شود امکان پذیر نیست و باید با حوصله و تحمل مردم و درایت و پیگیری مسئولان، مسائل در مسیر برطرف شدن قرار بگیرد.

اعلایی با بیان اینکه رئیس‌جمهور هم نگاه ویژه‌ای به مشکلات زیاران داشتند و تأکید کردند این مشکلات به نفع مردم برطرف شود، گفت: در همین راستا پیگیری‌هایی صورت گرفت که پیرو همین پیگیری‌ها تولیت آستان قدس اخیراً نامه‌ای نوشته و مقرر شد تا زمانی که تصمیم قضائی و نظر دادگاه مشخص شود فرآیند صدور پروانه برای واحدهای مسکونی ادامه داشته باشد و از این پس در روند صدور پروانه مشکلی وجود نخواهد داشت.

استاندار قزوین اضافه کرد: امیدواریم با توجه به رونق ساخت و ساز در این شهر، شهرداری هم از منابع بیشتری برخوردار شود و این منابع را در مسیر توسعه شهر استفاده کند.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در موضوع آب، پروژه آب رسانی آب سد طالقان به آبیک به عنوان یکی از پروژه‌های بر زمین مانده در مسیر پیگیری جدی قرار گرفته و آب زیاران هم در این پروژه قرار دارد و همزمان با آبیک مشکلات آب زیاران هم برطرف خواهد شد.

وی گفت: دولت با حجم بالایی از بدهی‌هایی مواجه است که از گذشته به ارث رسیده که این موضوع دولت را از نظر بودجه‌ای با محدودیت همراه کرده ولی با درایت و تدبیر مسئولان به مرور زمان مشکلات برطرف خواهد شد.

استاندار قزوین اضافه کرد: مشکلات و کمبودهای زیاران باید با پیگیری دولت، مشارکت خود مردم، بخش خصوصی و آستان قدس رضوی برطرف شود و تمامی امکانات استان به نفع مردم استفاده خواهد شد.

وی افزود: در موضوع درمان که موضوع مهمی است کل استان با چالش روبرو است و استان جزو استان‌های رده پایین کشور در امکانات درمانی می‌باشد و به دنبال این هستیم تا با مشارکت بخش خصوصی و اعتبارات دولتی این مشکل را برطرف کنیم.

وی گفت: در سفر رئیس جمهور اعتبارات عمرانی خوبی تصویب شده که بخشی از آنها در شهرستان آبیک قرار دارد و پس از رسیدن به یک نتیجه مشخص به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.

استاندار قزوین اظهار داشت: سیاست مجموعه مدیریتی استان ارائه گزارش عملکرد پس از انجام و به ثمر رسیدن یک موضوع است و امیدواریم با لطف خدا، پیگیری مسئولان و همراهی مردم سایر مشکلات هم برطرف شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا