شهرستان ها

پروژه‌های نیمه‌تمام آبیک پیگیری شود

قزوین- نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرستان آبیک شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سالار آبنوش صبح شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک ضمن گرامیداشت یاد شهدای دولت اظهار کرد: مردم متدین و شریف شهرستان آبیک از بهترین و زحمت‌کش‌ترین مردم هستند که لازم است به آن‌ها توجه ویژه شود؛ خود را نماینده همه مردم میدانم و برای همه خواسته‌های مردم اهمیت می‌دهم.

وی ضمن تأکید بر اهمیت انتخابات پیش رو تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر یک فرصت است که باید به آن توجه داشت چراکه امروز دشمن اذعان کرده است که جمهوری اسلامی ایران دیگر مانند سال‌های ابتدای انقلاب قابل ضربه خوردن نیست و این مهم را مرهون رهبری و همراهی مردم هستیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شاخص‌های انتخاب مطلوب در انتخابات تصریح کرد: امروز افتخار می‌کنیم که به یک شهید رأی دادیم و باید این مسیر را در انتخابات ریاست جمهوری آتی نیز طی کنیم و انتخاباتی کنیم که در آینده مایه افتخار باشد.

آبنوش عنوان کرد: اعتقاد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی یک اصل مهم است که دشمن هم آن را فهمیده است و می‌داند مردم در کشور ما با آزادی و اختیار در انتخابات شرکت می‌کنند نه از سر اجبار؛ به همین دلیل مشارکت مردم در انتخابات تاکنون قابل‌قبول بوده است.

وی با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در مؤلفه‌ها و شاخص‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی و پژوهشی خاطرنشان کرد: دشمن همه ظرفیت مالی و رسانه‌ای خود را علیه مردم ایران به کار بست ولی با توجه به هجمه دشمن حتی در حوزه فرهنگی، امروز جمهوری اسلامی ایران پیروز میدان است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به ریشه‌های برخی اتفاقات سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و متذکر شد: اگر نارضایتی در حوزه‌های مختلف وجود داشته باشد، نه به حاکمیت و اصل نظام بلکه نارضایتی نسبت به عملکرد برخی مسئولان است، به همین دلیل رفتار و عملکرد یک مسئول در یک بخش هم در مواجهه با مردم اهمیت دارد و مسئولیت خواهد داشت.

آبنوش خطاب به مسئولان، اهمیت ارتباط دوسویه مردم و مسئولان را یادآور شد و تأکید کرد: ارتباط مردمی باید در بطن جامعه باشد و مسئولان با حضور در جمع مردم در مساجد، اداره‌ها و اجتماعات با مردم صحبت کنند و این مهم در زندگی مدیریتی مسئولان نمود داشته باشد.

وی مردم را ولی‌نعمت مسئولان دانست و افزود: اگر شهید رئیسی امروز دل‌ها را فتح کرده است به دلیل همین روحیه مردمی بودن شهید رئیسی است و اگر به واقع می‌خواهیم راه شهدای دولت را ادامه دهیم، لازم است تا با مردم باشیم و فاصله‌ای بین مسئولیت و مردمی بودن وجود نداشته باشد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خدمت به مردم را بزرگ‌ترین افتخار برای مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: آنچه از مسئولیت برای مسئولان باقی می‌ماند خدمت صادقانه به مردم است و عزت در خدمت خالصانه به مردم است.

آبنوش اشاره به طرح‌های نیمه‌تمام در سطح شهرستان کرد و یادآور شد: نخستین جلسه را برای شنیدن مسائل و مشکلات شهرستان آبیک اختصاص دادم و در جلسات بعدی کار خواست کمیته‌های تخصصی در سطح شهرستان آبیک را پیگیری می‌کنم.

وی همچنین موضوع کم‌آبی در استان و قوانین مربوط به آب را مطرح و تأکید کرد: در موضوع برخورد با تخلفات در حوزه برداشت از آب سفره‌های زیرزمینی نیازمند بازنگری و تصویب طرح‌هایی هستیم که در این دوره تنش‌های آبی بروز باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا