شهرستان ها

هنر می تواند به فرهنگ سازی در موضوعات مختلف جامعه کمک کند

کرمانشاه- امام جمعه اسلام آباد غرب گفت: هنر می تواند به فرهنگ سازی در موضوعات مختلف کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز با حضور حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی امام جمعه و خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب نمایشگاه آثار هنری محرق (معرق) ساقه گندم هنرمند اسلام آبادی خانم شریفی افتتاح شد.

حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی در این مراسم اظهار کرد: آثار به نمایش درآمده ارزشمند و بسیار زیبا هستند و شایسته است برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری این نمایشگاه در مسجد جامع اسلام آبادغرب هم صورت گیرد.

وی افزود: مردم اسلام آباد غرب به کارهای هنری علاقه داشته و باید از هنر در موضوعات مختلف به ویژه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگ سازی در عرصه‌های مختلف استفاده شود.

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب در این مراسم از تلاش و کوشش خانم فرزانه شریفی برای خلق آثار هنری ارزشمند معرق با ساقه گندم تقدیر اظهار کرد: اسلام آبادغرب شهری مملو از هنرمندان توانمند است و روز به روز ظرفیت‌های شهرستان نمایان‌تر می‌شود اما اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به تنهایی توان لازم برای پاسخگویی به این ظرفیت‌ها را ندارد.

وی افزود: عملکرد ما در مقابل حجم و ظرفیت‌های شهرستان ضعیف است و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی حداقل نیازهای هنرمندان باشد و لازم است به ظرفیت‌ها توجه بیشتری شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا