شهرستان ها

واگذاری زمین برای ایجاد مجتمع‌های خدماتی مسافری در ورودی آرادان

آرادان- استاندار سمنان گفت: در نشست با مسئولان آرادان و گرمسار مقرر شد اراضی برای اشتغال جوانان و ساخت مجتمع خدماتی برای افزایش ماندگاری مسافران در ورودی شهرهای مذکور واگذار شود.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خاتمه سفر به آرادان با بیان اینکه در این سفر از چند طرح تولیدی و همچنین سطح شهر آرادان بازدید به عمل آمد، تاکید کرد: بازدیدها در نقاط حادثه خیز شهر آرادان نشان داد که برخی موارد نیازمند اصلاح است که مصوباتی در این خصوص به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های ذی‌ربط می‌بایست نسبت به رفع نواقص به خصوص در زمینه نقاط حادثه خیز آرادان اقدام جدی کنند، ابراز کرد: بازدید از مجموعه تولید تخم مرغ در آرادان که قصد توسعه و مطالبه واگذاری زمین و تغییر مکان و منبع تأمین و تخصیص آب دارند از دیگر برنامه‌های سفر به آرادان بود که مقرر شد این واحد تولیدی نیز از منابع آبی و تسهیلات بانکی استفاده کند.

زمان برای مصوبات آرادان در نظر گرفته شد

استاندار سمنان با بیان اینکه از مجموعه منابع انرژی در شهر آرادان نیز بازدیدی داشتیم، تاکید کرد: جلسات با مدیران شهرستان‌ها و مدیران کل از دیگر اقداماتی بود که برای رفع مشکلات و موانع در آرادان انجام شد.

هاشمی با بیان اینکه این نشست‌ها خوشبختانه مصوباتی داشت که ضمانت اجرایی و زمان را برای آنها تعریف کردیم و امیدواریم این مشکلات پیگیری شود، بیان کرد: تحقق شعار سال که رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت شامل اشتغال و بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی از جمله مهمترین اولویت‌های ما در شهرستان‌های استان سمنان و بالتبع آرادان است.

وی با بیان اینکه مجتمع بین راهی یکی از پیشنهادت و مطالبات مردم گرمسار و آرادان است که مقرر شد واگذاری برخی فضاهای ورودی شهرهای گرمسار و آرادان برای افزایش مدت ماندگاری مسافران و رفع خستگی در نتیجه کاهش تصادفات و اشتغال جوانان صورت گیرد که اعتقاد داریم این امر در اقتصاد شهرستان‌ها نیز مؤثر است چرا که خدمات به مسافران ارائه خواهد شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا