شهرستان ها

ورزش همگانی در استان بوشهر تقویت می‌شود

بوشهر- مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، ورزش همگانی در استان بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال صالح احمدی عصر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر استان بوشهر اظهار داشت: ورزش بسیاری از موضوعات و مشکلات مرتبط با سلامت جسمی و روحی را حل می‌کند.

وی توسعه ورزش همگانی در استان را یک اولویت دانست و اضافه کرد: ضروری است برای حفظ روحیه نشاط در جامعه نسبت به همگانی کردن ورزش در استان اقدام اساسی صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: ورزش با تأثیرگذاری در روابط اجتماعی نقش مستقیمی در کاهش آسیب‌های اجماعی دارد که نباید از این ظرفیت‌ها غافل شویم و برای این مهم نیازمند تحول و تحرک و منابع مالی است.

وی ادامه داد: پیاده‌روی، ورزش صبحگاهی، کوه روی و کوه پیمایی، دوچرخه‌سواری، اجرای همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی، مسابقات محلات، برنامه‌های فرهنگی، برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی، مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی، دوچرخه سواری از برنامه‌هایی است که توسط مجموعه ورزش استان دنبال و پیگیری می‌شود.

در این مراسم با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، کمال صالح احمدی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان معرفی شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا