شهرستان ها

وزارت آموزش و پرورش خود را مقید به سند تحول بنیادین می‌کند

اصفهان-معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشورگفت: وزارت آموزش و پرورش خود را ملزم و مقید به سند تحول بنیادین که مورد تأکید و محل دغدغه رهبر معظم انقلاب است می‌داند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌اله الماسی پیش از ظهر پنجشنبه در گردهمایی شورای معاونین و مدیران کل آموزش و پرورش کشور در اصفهان اظهار داشت: مدیران کل و مدیران آموزش و پرورش در سطح استان باید یک‌صدا با وزارتخانه باشند و بتوانند برنامه‌ها را برای زیرمجموعه‌های خود به خوبی توضیح دهند و تفسیر کنند.

وی افزود: اتفاقات خوبی در آموزش و پرورش در دولت سیزدهم افتاده است که لازم است در سال‌ها و دوره‌های آتی نیز ادامه پیدا کند، چرا که در غیر این صورت کشور دچار خسران خواهد شد؛ برای مثال اعمال سوابق تحصیلی و افزایش ضریب امتحانات نهایی در نتیجهٔ کنکور سراسری از جمله این دستاوردها است.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تصریح کرد: بازتاب عملکرد و خدمات دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش بسیار مهم است و گفته شدن این دستاوردها از زبان معلمان تأثیرگذاری بیشتری دارد که با هنر روابط عمومی قابل اجرا و تحقق است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش خود را ملزم و مقید به سند تحول بنیادین که مورد تأکید و محل دغدغه رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) است می‌داند و تلاش می‌کند تا آن را به بهترین نحو اجرا کند و در مسیر تحقق آن گام بردارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا