شهرستان ها

وعده‌های گازی «شول‌آباد» را گرم نکرد!

خرم‌آباد- در حالی گاز رسانی به شهر «شول‌آباد» با گذشت سال‌ها همچنان انجام نشده که مدیرعامل شرکت گاز لرستان وعده داد این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، کرم گودرزی در سخنانی با اشاره به پیگیری برای گاز رسانی به روستاهای واجد شرایط استان تا پایان سال ۱۴۰۱، اظهار داشت: در حال حاضر دو هزار و ۳۶۶ روستای واجد شرایط گاز رسانی در سطح استان داریم.

وی، عنوان کرد: از این تعداد هزار و ۷۸۴ روستا گاز رسانی شده‌اند، عنوان کرد: ضریب نفوذ گاز رسانی به روستاهای لرستان بیش از ۸۹ درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه در حال حاضر کار گاز رسانی به ۲۷۲ روستای استان در حال انجام است، بیان داشت: همچنین عملیات گاز رسانی به ۳۰۱ روستا نیز در حال مطالعه است.

گودرزی با تاکید بر اینکه از مجموع ۲۶ شهر در لرستان، ۲۵ مورد از نعمت گاز بهره مند هستند، افزود: تلاش می‌کنیم که گاز رسانی به شهر «شول آباد» به عنوان آخرین شهر استان تا پایان امسال به اتمام برسد.

وی، افزود: با این اقدام ضریب گاز رسانی به شهرهای استان از ۹۹.۹ درصد به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان که در گفتگوی خبری شبکه افلاک سخن می‌گفت، با اشاره به گاز رسانی به واحدهای صنعتی استان نیز گفت: هزار و ۶۵۲ صنعت در حال حاضر از نعمت گاز بهره مند هستند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا