شهرستان ها

پیامبر اسلام دین رابه معنای واقعی کلمه احیا کرد

گرگان – مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حضرت محمد (ص) ابعاد مختلف دین اعم از سیاسی، نظامی، اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی را فعال و به منای واقعی کلمه دین را احیا کرد.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) کامل‌ترین انسان و بهترین مخلوق خداوند متعال است که با ازخودگذشتگی خود دین را به بالاترین قله خود که همان حاکمیت داشتن است رساند.

وی افزود: حضرت محمد (ص) ابعاد مختلف دین اعم از سیاسی، نظامی، اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی را فعال و به منای واقعی کلمه دین را احیا کرد و این بزرگ‌ترین خدمت پیامبر اسلام به بشریت بود.

گرزین با بیان این مطلب که خدمت پیامبر به دین خدا در بین تمام اولیا و انبیای الهی تا به امروز بی‌نظیر است افزود: نبی گرامی اسلام نشان داد، کارکرد دین بالاتر از کارکرد همه نسخه‌های بشر و موجب تضمین دنیا و آخرت مردم است.

پیامبر گرامی اسلام نگاه ویژه‌ای به مسئله وحدت داشتند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: رسول اکرم (ص) در حاکمیت خود از چهره‌های مختلف با دیدگاه‌ها و سلایق مختلف استفاده می‌کرد و همه را آن‌چنان به خود نزدیک کرده و محبت می‌کردند که هرکسی فکر می‌کرد محبوب‌ترین شخص نزد پیامبر است.

وی افزود: استفاده از چهره ها با افکار مختلف دلیل بر نگاه ویژه پیامبر اسلام به مسئله تقریب و وحدت مسلمانان است.

حضرت محمد (ص) محبوب ترین چهره در دنیای اسلام است

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: پیامبرگرامی اسلام محبوب ترین شخصیت دربین همه مسلمانان است و دنیای غرب در سال‌های اخیر تلاش کرد تا از طریق مختلف، از چاپ کتاب گرفته تا کشیدن کاریکاتور به شخص پیامبر توهین کنند و این امر در همان ساعت‌های اولیه با واکنش شدید مسلمانان اعم از شیعه و سنی همراه بود.

وی افزود: علاقه و پیروی از دستورات پیامبر گرامی اسلام نقطه مشترک اهل‌سنت و شیعیان است که اگر مسلمانان بتوانند به همکاری بیش‌ازپیش برسند و برادرانه در کنار هم حرکت کنند به دستاوردهای بزرگی خواهند رسید که مهم‌ترین آن خنثی‌کردن کامل توطئه‌های دشمنان است.

گرزین در پایان گفت: تمام هدف کفار ازبین‌بردن اسلام و خارج کردن مسلمانان از دین خداست و شیعه و سنی برای آنها فرقی ندارد، بنابراین برای حفظ دین و حرمت پیامبر باید همواره شیعه و سنی با هم متحد باشند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا