شهرستان ها

پیام قدردانی امام جمعه و استاندار کرمانشاه صادر شد

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه و استاندار کرمانشاه در پیامی از حضور باشکوه مردم استان کرمانشاه در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی در استان و امام جمعه کرمانشاه و محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در پیامی از حضور باشکوه مردم استان کرمانشاه در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خروش کم نظیر ملت زمانشناس و روزه دار ایران بویژه مردم با ذکاوت و بصیر استان کرمانشاه (سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی) در روز جهانی قدس، حقیقتاً صحنه‌های ماندگار و غرورآفرینی را در تاریخ آزادی خواهی و عدالت طلبی رقم زد و فریاد رسای مبارزه با ظلم سازمان یافته استکبار و محکومیت تعدی و اشغالگری‌های رژیم منفور و جعلی صهیونیستی در حق ملت بزرگ فلسطین به عنوان نماد مقاومت و مظلومیت عصر حاضر بود.

اقشار مختلف مردم آگاه و انقلابی استان کرمانشاه بویژه جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی با حضور پرشور و گسترده در آخرین جمعه ماه پر فیض رمضان همنوا با سایر آزادی خواهان و عدالت طلبان سراسر جهان و میهن اسلامی با آرمان بلند امام راحل (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر آزادی بیت المقدس قبله اول مسلمانان جهان و سرزمین پیامبران بزرگ الهی (ع) تجدید بیعت و اعلام کردند که توطئه‌ها و نیرنگ استکبار هرگز نخواهد توانست، قدس را از کانون توجه مسلمانان دنیا خارج و زمینه ادامه زیاده خواهی و جنایت‌های رژیم ضدانسانی صهیونیستی را فراهم کند.

بی تردید این خروش عظیم انسانی که جهانی‌ترین میراث امام راحل را بالنده‌تر کرد، در کنار رشادت‌ها و دلاوری‌های مبارزان فلسطینی و حمایت بی دریغ جبهه مقاومت، رژیم کودک کش صهیونیستی را در تداوم جنایات ضد بشری خود ناکام خواهد گذاشت و آزادی قدس شریف و پایان آوارگی ملت فلسطین را خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شود، رقم خواهد زد.

این‌جانبان بر خود لازم می‌دانیم با تقدیر و تشکر خاضعانه از حماسه آفرینی و حضور هوشمندانه مردم شریف کرمانشاه، مراتب سپاس خود را از درگاه خداوند متعال و آحاد مردم بزرگوار اعلام کرده و برای آنان پاداش‌ها و عنایات خداوندی را در ماه میهمانی خداوند طلب می‌کنیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا