شهرستان ها

چالش شفافیت زمینه ساز افزایش مشارکت های مردمی در انتخابات است

شهرکرد- مدیر خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری گفت: چالش چالش شایستگی، شفافیت و پاسخگویی زمینه ساز افزایش مشارکت های مردمی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری است.

سید مرتضی فیاضی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه چالش شایستگی، شفافیت و پاسخگویی زمینه ساز افزایش مشارکت‌های مردمی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری است، اظهار داشت: راستی آزمایی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی می‌تواند موجب انتخاب اصلح‌ترین در انتخابات شود.

وی با اشاره به اشاره به طرح «جنبش ازما» با همکاری خبرگزاری مهر، اظهار داشت: این طرح ایده بسیار خوبی است که می‌تواند اطلاع رسانی مناسب در راستای معرفی افراد اصلح و شایسته به مردم داشته باشد و قابل تقدیر است.

مدیر خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تمام جواب این طرح باید سنجید شود و موانع آن برداشته شود تا ایجاد آسیب نکند.

وی عنوان کرد: ورود خبرگزاری مهر در این زمینه قابل تقدیر است و برکات بسیار خوبی برای استان و حضور پر شور مردم در سطح استان خواهد داشت.

در این راستا خبرگزاری مهر در طرحی به نام جنبش از ما از نامزدهای انتخاباتی و مردم درخواست دارد تا با حضور در سایت azma.net در چالش شفافیت شرکت کنند یعنی به صورت شفاف عملکرد و برنامه‌های حوزه‌های مختلف را به بوته نظرات مردمی و قضاوت بگذارند و این آمادگی وجود دارد که حتی مطالب بیان شده توسط نامزدهای انتخاباتی در خبرگزاری مهر و همچنین سایت «از ما» منتشر شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا