شهرستان ها

کاروان درمانی استان بوشهر به عراق اعزام شد/ برپایی ۷ موکب سلامت

بوشهر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از اعزام کاروان درمانی از استان بوشهر به عراق خبر داد.

حسن ملکی‌زاده ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم بدرقه کاروان پزشکی به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پرسنل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در هفت موکب درمانی در مسیر کربلا به نجف و در شهر کربلا به زائرین خدمات‌دهی می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: به‌منظور خدمات‌دهی مناسب به زائران اربعین برنامه‌ریزی و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: با فرماندهی سپاه امام صادق (ع) و در قالب بسیج جامعه پزشکی ۱۵۰ نفر از کادر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شامل پزشک عمومی و متخصص، پرستار، بهیار، دارویار، داروساز، متخصص داخلی، اطفال، چشم، کادر بهداشتی ماما و بهداشت محیط به همراه دارو و تجهیزات پزشکی برای استقرار در مسیر کربلا به نجف و در شهر کربلا، اعزام شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: همچنین تعداد زیادی از آمبولانس، اتوبوس آمبولانس و نوگان اورژانس صد و پانزدهاستان بوشهر برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین به مرزها اعزام شده‌اند.

ملکی زاده با بیان اینکه حوزه سلامت همانند گذشته فعال و پویا در حوزه خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی است افزود: اعزام کاروان‌های سفر اربعین حسینی یادآور کاروان‌های اعزامی به جبهه‌ها است.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی در این مسیر چه در جبهه‌ها و در حال حاضر در این همایش بزرگ اربعین حسینی همواره همپای مردم بوده و هست و مایه افتخار است.

 کاروان درمانی استان <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1'>بوشهر</a> به عراق اعزام شد/ برپایی ۷ <a href='https://sayeb.ir/tag/%d9%85%d9%88%da%a9%d8%a8'>موکب</a> سلامت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: این سفر معنوی با همان تداعی خاطرات ایثار و جهاد است و امروز همانند گذشته جامعه پزشکی در مسیری فعال هستند که روشنگر تاریخ کربلا و اربعین سالار و سرور شهیدان است و بزرگ‌ترین معرف و بصیرت افزایی این مسیر حضرت زینب (س) بوده است.

ملکی زاده با بیان اینکه و این زیبایی درگذر زمان متوقف نشده است و در جریان است افزود: این جشنواره بزرگ شیعی و بشری امروز بیش از هرزمانی کانون توجه عالم بشریت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم سربازان کوچکی برای همایش بزرگ اربعین هستیم.

 کاروان درمانی استان <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1'>بوشهر</a> به عراق اعزام شد/ برپایی ۷ <a href='https://sayeb.ir/tag/%d9%85%d9%88%da%a9%d8%a8'>موکب</a> سلامت

آگهی
دکمه بازگشت به بالا