شهرستان ها

گرمخانه و مددسرای «نگار» در شهریار به مرحله بهره‌برداری رسید

شهریار- شهردار شهریار در بازدید از پروژه گرمخانه و مددسرای نگار، ضمن اعلام اینکه عملیات عمرانی در این پروژه به پایان رسیده است، دستور تجهیز آن را نیز صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز کاویانی در بازدید از پروژه گرمخانه و مددسرای نگار، ضمن اعلام اینکه عملیات عمرانی در این پروژه به پایان رسیده است، دستور تجهیز آن را نیز صادر کرد.

وی ضمن اظهار اینکه ساخت و بهره برداری از چنین پروژه‌ها، یکی از نیازهای ضروری مدیریت شهری است افزود: با توجه به حضور معتادان متجاهر و افراد بی‌سرپناه در برخی نقاط شهر و لزوم جمع آوری و ساماندهی آنها و همچنین دستور دادستانی شهریار و پیگیری‌های فرمانداری، ما هم تمام همت خود را بکار گرفتیم تا این پروژه را تکمیل و تقدیم مردم نمائیم.

کاویانی شهردار شهریار ضمن تقدیر از همراهی و همدلی همه مسؤولان ذیربط در ساخت و تکمیل این پروژه، از خانواده مرحوم شهبازیان بابت وقف زمین این مددسرا، تقدیر و تشکر کرد

شهردار شهریار ادامه داد: این مجموعه با حمایت اعضا شورای اسلامی شهر و تلاش همکاران خدوم شهرداری، در زمینی به مساحت ۲۸۵۰ مترمربع و زیربنای ۱۰۸۰ مترمربع توسط شهرداری شهریار احداث شده است.

<a href='https://sayeb.ir/tag/%da%af%d8%b1%d9%85%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87'>گرمخانه</a> و مددسرای «نگار» در شهریار به مرحله بهره‌برداری رسید

مجموعه مذکور دارای: دارای سالن اصلی (با ظرفیت ۳۰۰ نفر )،۶ سوئیت اقامتی (آسیب دیدگان اجتماعی)، یک اتاق پزشک، یک اتاق مشاوره روانشناسی، ۲ اتاق اداری ۴ سرویس حمام و ۴ سرویس بهداشتی، آشپزخانه و محوطه (فضای باز) است. هزینه ساخت و تجهیز این مجموعه بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا