شهرستان ها

گره گشایی از کار مردم در راس امور قرار دارد

کرمان – تولیت آستان قدس رضوی خواستار گره گشایی و رفع مشکلات معیشتی مردم شد و گفت: هر کس بنا به اعتبار و مسئولیتش باید در این مسیر گام بردارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد مروی شامگاه جمعه در جمع خادمیاران حرم رضوی گفت: بزرگترین سعادت‌های انسان از طریق امام رضا انجام می‌شود چون او واسطه است و بنا به این واسطه بودن باید انسان بتواند توجه و عنایت حضرت را جلب کند.

وی ادامه داد: خوشبختی و سعادت انسان در شناخت اهل بیت (ع) است یکی از طرق فعالیت‌های کانون‌های خادمیاری و رسیدگی به نیازمندان است چون این مساله یکی از کارهایی است که معصومان انجام می‌داند.

وی گفت: رسیدگی به مردم و گره گشایی از کار مردم اهمیت بالایی دارد و این را بر هر کار مستحب دیگری ارجحیت می‌دادند و این برای ما الگو است.

وی افزود: این امر باید در همه سطوح در دستور کار مردم و مسئولان باشد و رسیدگی به کار مؤمنان و مردم اهمیت فوق العاده دارد.

حجت الاسلام مروی با اشاره به اینکه اهل بیت (ع) رسیدگی به مردم را حتی بر امور مستحبی ارجح می‌دادند و گفت: هر کس بنا به اعتبارش برای مردم کار کند و گره‌ای از کار آنها بگشایید و این موجب جلب رضایت امام رضا می‌شود و چه بهتر این کارهای خیر زیر نام امام رضا انجام شود.

وی به وجود ۸ هزار نفر خادمیار حرم رضوی در کرمان خبر داد و گفت: امیدواریم با اعمالمان رضایت حضرت رضا (ع) را جلب کنیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا