شهرستان ها

۱۷۸ پروژه با رزمایش تخصصی شهید جمهور در مازندران افتتاح می شود

ساری- فرمانده سپاه کربلا گفت: ۱۷۸ پروژه با اعتبار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در قالب رزمایش تخصصی شهید جمهور در استان بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی بعدازظهر شنبه در آئین افتتاحیه رزمایش تخصصی شهید جمهور و شهدای راه خدمت با اشاره به اینکه در استان مازندران با همدلی، هم افزایی و با کار جهادی اقدامات بسیار بزرگی اتفاق افتاده، افزود: یک نقص اساسی بر همه این کارها وجود دارد و آن این است که ما نتوانستیم کارها را به درستی و شایستگی به اطلاع مردم برسانیم.

وی به وجود مشکل در قسمت بودجه و بخش عمرانی اشاره کرد و گفت: با وجود مشکلی که در قسمت بودجه و حوزه عمرانی داریم اما پروژه‌های بسیار بزرگی در شهرداری‌ها و شوراهای شهر و روستا در حال انجام می‌باشد.

سردار مسلمی تصریح کرد: امروز آن کاری که توسط مهندسان احصا شده و این هفته به بهره برداری خواهد رسید، یک بخش کوچکی از مجموعه فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی است و این رزمایش به جهت انعکاس زحمات شبانه روزی دوستان راه اندازی شده است.

وی از بهره برداری ۱۷۸ پروژه از تاریخ ۲۶ تا ۳۱ خردادماه با اعتبار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان خبر داد و ضمن اشاره به پیشرفت استان مازندران در حوزه گازرسانی، اظهار کرد: در مناطق پایین دست عمدتاً گاز رسانی صورت گرفته و پروژه‌ها در بالا دست و در مناطق صعب العبور و در روستاهایی که جمعیت بسیار محدود و کم دارند درحال انجام است، این اتفاق، اتفاق بسیار خوبی در استان مازندران است کما اینکه در خیلی از استان‌ها به این حد از پیشرفت نرسیده‌اند.

وی از مدیران جهادی که در این رزمایش بیشتر از گذشته شرکت داشتند و همچنین از مدیرانی که همیشه در کنار بسیج و سپاه بوده‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

سردار مسلمی با بیان اینکه تقریباً در دوسال گذشته پروژه‌های برزمین مانده بسیاری در حوزه آب و فاضلاب به ثمر نشسته است، افزود: در سال گذشته یک روستا را نمی‌توانید پیدا کنید که چالش آب داشته و مردم گله مند بوده باشند، اما در دوسال گذشته در خیلی از مناطق این مشکل وجود داشته است و این حاکی از یک کار جهادی است، همچنین در سال گذشته کم‌ترین خاموشی را داشته‌ایم.

به گزارش مهر، در این رزمایش که به همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا و در راستای دومین کنگره ملی ۱۴۵۰۰ شهید سرافراز استان مازندران و اولین کنگره ملی شهدای جامعه مهندسین کشور برنامه ریزی و در حال اجراست، ۴۰۰ عنوان برنامه با مشارکت و همراهی ۱۲۰۰ مهندس و ۲۶۰ دستگاه اجرایی، فنی و مهندسی در موضوعاتی چون دیدار و تکریم از خانواده‌های معظم شهدای جامعه مهندسی، همایش جهاد تبیین با محوریت مشارکت حداکثری در انتخابات و نیز بازدید، نظارت و افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی برگزار خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا