شهرستان ها

۲۶۰۰۰ تن بار غیرمجاز در خوزستان جابه‌جا شد

اهواز- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به شناسایی ۲۶۰ مورد تخلف اضافه‌بار کامیون‌ها گفت: در مهرماه سال جاری بیش ۲۶ هزار تن بار غیرمجاز در محورهای استان جابه‌جا شد.

غلام عباس بهرامی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر دراین‌باره اظهار کرد: مقدار ۲۶ هزار و ۲۰۰ تن بار بیش از ظرفیت مجاز توسط ۹۵ کامیون در مهرماه امسال در محورهای استان خوزستان شناسایی و جابه‌جا شده که تعداد شناسایی تخلف در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۶۶.۶۷ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه تخلف این کامیون‌ها به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع داده شد، افزود: طرح شناسایی برخورد با متخلفان اضافه تناژ در قالب گشت‌های مشترک به اتفاق پلیس‌راه استان در همه محورها به‌خصوص در مبادی بارگیری معادن استان خوزستان انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: در بازه زمانی یاد شده نیز تعداد یک هزار و ۶۴۳ پروانه عبور برای کامیون‌ها صادر شده است.

بهرامی نیا گفت: در مهرماه امسال تعداد ۶ هزار و ۷۳۷ مراجعه به هفت مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین انجام شده که تعداد ۵ هزار و ۸۱۴ خودرو در بررسی‌های صورت گرفته توانسته‌اند که برگ معاینه فنی را دریافت کنند و ۹۲۳ خودرو نیز مردود شدند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا