شهرستان ها

۳۱۳ طرح عمرانی در سیستان وبلوچستان با حضور سرلشکر سلامی افتتاح شد

زاهدان- ۳۱۳ طرح عمرانی با حضور سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان افتتاح و ۱۵۳ سری جهیزیه نیز به زوج‌های جوان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در مراسم بهره برداری از ۳۱۳ طرح عمرانی با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر؛ پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس و همچنین پیروزی‌های اخیر مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی را تبریک گفت و اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه در کنار تلاش‌ها و مجاهدت‌های فوق العاده سنگینی که در برقراری امنیت در منطقه جنوب شرق کشور انجام می‌دهد و مرزها را در مقابل نفوذ اشرار مصونیت می بخشد، امنیتی را فراهم می‌کند که با آن امنیت آبادانی، پیشرفت و رفاه مردم شکل گیرد.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه از کمک به اقشار نیازمند این منطقه غافل نیست، افزود: یکی از سیاست‌های مهم و اصولی سپاه پاسداران در مناطقی که مأموریت‌های امنیتی دارد این است که به موازات برقراری امنیت، خدمات رسانی و رفع دغدغه معیشت مردم را در کانون توجهات خود قرار می‌دهد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار و ارائه کمک‌های معیشتی به مردمی که از کرونا و غیره آسیب دیده‌اند و همچنین ایجاد سهولت برای ازدواج جوانان از جمله اقدامات نیروی زمینی سپاه است تا مردم بتوانند راحت تر زندگی کنند و این مسیر توقف ناپذیر در جامعه به یک فرهنگ عمومی و در سپاه به یک حرکت ثابت تبدیل شده و اختصاص به این منطقه ندارد.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های موجود برای کمک به مردم استفاده کنیم گفت: خدمت به مردم شریف ایران اسلامی افتخار بزرگی برای ما است و این جریان مستمر ادامه خواهد یافت.

گفتنی است، در این مراسم علاوه بر افتتاح ۳۱۳ پروژه عمرانی سپاه، همچنین ۱۵۳ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به زوج‌های جوان سیستان و بلوچستان اهدا شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا