شهرستان ها

۵۶ هزار نامه و تماس مردم زنجان در سامانه سامد ثبت شد

زنجان-مدیرکل بازرسی استانداری زنجان گفت: ۵۶ هزار و۴۵۰ نامه و تماس مردمی طی سفر آیت الله رئیسی به استان زنجان در سامانه سامد ثبت شده است.

حسین همپا در گفتگو با خبرنگار مهر به سفر رئیس جمهور به استان زنجان اشاره کرد و گفت: در سفر آیت الله رئیسی به استان بیش از ۵۶ هزار و۴۵۰ نامه و تماس مردمی در سامانه سامد ثبت شده است.

وی اظهار کرد: از این تعداد ۳۶ هزار و ۲۶۸ نامه بوده و تماس ثبت شده هم ۲۰ هزار و ۱۸۲ تماس است و در این میان تمامنامه ها و تماس‌ها به دستگاه‌های اجرای مربوطه ارسال شده است.

مدیرکل بازرسی استانداری زنجان گفت: از این تعداد نامه حدود ۹ هزار نامه مربوط به استانداری زنجان بوده، صندوق کارآفرینی امید حدود ۸ هزار نامه و درخواست، اقتصاد و دارایی که تسهیلات مالی بوده و ارجاع شده به این دستگاه ۶ هزار مورد، اشتغال ۶ هزار مورد که به اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ارسال شده است.

همپا تاکید کرد: همچنین سه هزار نامه به راه و شهرسازی استان، جهاد کشاورزی دو هزار، کمیته امداد دو هزار، بهزیستی یک هزار و ۵۰۰ مورد، بنیاد شهید یک هزار و ۵۰۰ و علوم پزشکی هم یک هزار و ۵۰۰ مورد و دادگستری هم هزار مورد ارجاع شده است.

وی گفت: ادارات استان زنجان طبق برنامه ریزی انجام شده پیگیر تمام امور هستند و تسهیلات بیشتر درخواست و نامه مربوط است.

مدیرکل بازرسی استانداری زنجان تصریح کرد: در اسرع وقت به تمام نامه‌ها و تماس‌ها رسیدگی خواهد شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا