شهرستان ها

۸۰ ساعت برنامه فرهنگی مجازی ویژه ماه رمضان در گناوه تولید شد

گناوه- امام جمعه گناوه گفت: بیش از ۸۰ ساعت برنامه فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان از طریق فضای مجازی در شهرستان گناوه تولید و بازنشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در جلسه جمع بندی برنامه‌های ستاد ماه مبارک رمضان شهرستان گفت: در ماه مبارک رمضان با وجود محدودیت‌های کرونایی برنامه‌های فرهنگی مناسب و پرمحتوایی متناسب با سلیقه مخاطبان و فرهنگی بومی مردم منطقه برگزار شد.

امام جمعه گناوه افزود: در ایام ماه مبارک رمضان با توجه به شرایط کرونایی مراسم مذهبی از طریق شبکه‌ها و فضای مجازی پوشش داده شد.

وی تصریح کرد: همزمان با ایام مبارک ماه ضیافت الهی بیش از ۸۰ ساعت برنامه فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان از طریق فضای مجازی در شهرستان تولید و بازنشر شد.

وی افزود: در این ماه با کمک خیرین بیش از ۲۰۰۰ بسته معیشتی از سوی نهاد امامت جمعه گناوه در بین نیازمندان گناوه توزیع شد.

امام جمعه گناوه به زلزله ۵.۹ ریشتری شهرستان گناوه در ماه رمضان نیز اشاره کرده افزود: در این ماه عزیز ما شاهد زلزله‌ای مهیب بودیم که الحمدالله با لطف و رحمت الهی هیچ گونه آسیب و تلفات جانی در برنداشت و با همت مسئولان ارزیابی‌های لازم صورت گرفته و در صدد جبران خسارت‌ها برآمدند.

وی ضمن تقدیر از بازدیدهای مسئولین از مناطق زلزله زده عنوان کرد: از ساعات اولیه زلزله به همراه مسئولین و کمیته‌ای ارزیاب در روستاها حضور پیدا کرده و پس از آن نیز در ۳ مورد سرکشی به همراه نماینده مجلس و مسئولان استانی از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفتیم.

حجت الاسلام رکنی حسینی با اشاره به برگزاری برنامه‌های شب قدر تصریح کرد: در شب‌های قدر برنامه‌های بسیار مناسبی با حضور مردم شب زنده دار در حیاط مصلا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های خوبی از جمله روز قدس، نماز عید فطر و کرسی‌های آزاد اندیشی مجازی نیز برگزار شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا