شهرستان ها

️زائران اربعین از تردد با خودروهای مسافربر شخصی پرهیز کنند

کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ️زائران اربعین از تردد با خودروهای مسافربر شخصی برای سفر به شهرهای خود پرهیز کنند.

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در روزهای گذشته و همزمان با بازگشت زائران اربعین حسینی تعداد زیادی از مسافربرهای شخصی برای جابه‌جایی زائران به مرز مهران سفر کرده و آگهی‌های زیادی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

وی افزود: در این بین ممکن است عده‌ای سودجو از این شرایط پیش آمده سو استفاده کرده و در پوشش مسافربران شخصی برای امنیت زوار مشکلاتی ایجاد کنند و برخی هم با سو استفاده از ازدحام و کمبود خودرو برای جابجایی مسافرین ارقام میلیونی پیشنهاد بدهند و افراد هم گاهی ناچار به پرداخت این قیمت‌ها می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: تدابیر لازم برای بازگشت زائرین اربعین اندیشیده شده و علاوه بر پروازها، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو حمل و نقل عمومی برای جابجایی زوار در مرز مهران در نظر گرفته شده است.

کرمی بیان کرد: زائرین اربعین در موج بازگشت به کرمانشاه یا سایر شهرها از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کرده و از استفاده از خودروهای مسافربرهای شخصی پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه در پیک ترددهای زائرین اربعین فعالیت مسافربرهای شخصی وجود دارد، گفت: امسال تدابیر لازم با همکاری پلیس و سایر دستگاه‌ها اندیشیده شده تا جلوی فعالیت مسافربران شخصی گرفته شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تاکید کرد: در صورت بروز هرگونه مشکل در خودروهای مسافربر شخصی امکان هیچ پیگیری وجود نداشته و اگر سانحه‌ای رخ دهد سرنشینان مشمول بیمه نیستند.

کرمی اشاره به تعرفه خودروهای شخصی افزود: خودروهای شخصی از تعرفه‌های مصوب پیروی نمی‌کنند و هر قیمتی را با توجه به ازدحام جمعیت و بالا رفتن تقاضا اعلام می‌کنند که ممکن است به ضرر زوار باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه به تعداد کافی ناوگان حمل و نقل عمومی در مرز مهران و پایانه شهر کرمانشاه در نظر گرفته شده به هیچ عنوان برای بازگشت از مسافربران شخصی استفاده نکنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا